کتاب چه احساسی داری لویی؟

The Emotions Book
قهرمان شنل پوش (من و شناخت احساساتم)
کد کتاب : 62151
مترجم :
شابک : 978-6222742898
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چه احساسی داری لویی؟ اثر لیز فلچر

به کودک خود کمک کنید تا احساسات خود را کنترل کنند. کتاب چه احساسی داری لویی؟ درباره احساسات بزرگ، کنترل عاطفی و نحوه عملکرد موثر در مواجهه با احساسات طاقت‌فرسا یا شرایط چالش‌برانگیز را آموزش می‌دهد.
در طول این داستان پر جنب و جوش، لویی، یک فیل کوچک شجاع، به کودکان می آموزد که وقتی احساسات بزرگی را تجربه می کنند، بدن و ذهنشان به سادگی چیزی به آنها می گوید. شاید در آغوش گرفتن نیاز باشد یا نیاز به استراحت داشته باشند و نفس بکشند. تمرکز بر چهار احساس اصلی: خشم، غم، ناامیدی و شادی - کودکان یاد می‌گیرند که از احساسات خود استقبال کنند و به جای واکنش تکانشی به آنها گوش دهند. مدیریت احساسات بزرگ می تواند به کودکان کمک کند تا به طور موثر عمل کنند و تعارض را به طور مستقل حل کنند و در عین حال به حالت آرام و شاد برگردند.
کتاب احساسات: داستانی کوچک درباره احساسات بزرگ پنجمین کتاب از مجموعه خود است و موضوع کمک به کودکان را برای یافتن شجاعت درونی خود با تغییر، انتقال و احساسات جدید دنبال می کند.
خشم: یک هیجان شدید است و اغلب می تواند برای کودکان طاقت فرسا باشد و در صورت عدم درک دلیل اصلی این احساس، منجر به واکنش های نامطلوب شود. هنگامی که کودکان در حالت آتشین هستند، باید یاد بگیرند قبل از واکنش بایستند و نفس بکشند. آرام کردن و آرامش بخشیدن به خود اولین قدم ضروری است.

غم: درد عاطفی همراه با احساس از دست دادن است. غم و اندوه می تواند به ویژه برای یک کودک سخت باشد که آنها آرامش یا درک این موضوع را نداشته باشند که چرا چنین احساسی دارند یا اینکه گاهی اوقات احساس غمگینی اشکالی ندارد.

کتاب چه احساسی داری لویی؟

لیز فلچر
لیز از زمانی که دختر کوچکی بود به هنر، خلاقیت و مطالعه علاقه داشت. لیز پس از فارغ التحصیلی با لیسانس طراحی گرافیک و هنرهای زیبا از دانشگاه سانفرانسیسکو،فهمید که نمی خواهد در شغل معمولی کار کند. او انتشارات Louie's Little Lessons Publishing را با حضور یک فیل کوچک شجاع به نام لویی راه‌اندازی کرد.
قسمت هایی از کتاب چه احساسی داری لویی؟ (لذت متن)
لویی یک فیل قهرمان است که همیشه آماده است تا روی لب های همه خنده بنشاند. اما گاهی روزها خودش حس عجیبی دارد؛ مثل روزهایی که خواهرش کفشش را قایم می کند یا روزهایی که مادرش به او می گوید باید لباسش را عوض کند یا... این حس های عجیب هرکدام می خواهند با لویی حرف بزنند تا خودشان را به او معرفی کنند. مثلا اولین حسی که خودش را به لویی معرفی می کند عصبانیت است، عصبانیتی که قرمز است و انفجاری و بی اعصاب و اگر به حرفش گوش ندهی و آن را نشناسی، حال خودت و دیگران را خراب می کند. عصبانیت به لویی می گوید که اگر به سراغش آمد، لویی اجازه دهد آرامش با او دوست شود و چندتا نفس عمیق بکشد. لویی به همین شکل با دیگر احساساتش هم آشنا می شود؛ مثل غم، کلافگی و خوشحالی. و متوجه می شود وقتی آن ها را بشناسد، کمکش می کنند تا هم خودش دیگر حس عجیبی نداشته باشد و هم با دیگران بهتر ارتباط برقرار کند.