کتاب من آن جا نیستم

I'm not there
کد کتاب : 62235
شابک : 978-6003260467
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 63
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب من آن جا نیستم اثر مهدی میرباقری

به‌طور قطع بزرگترین نظریه‌پرداز در زمینه‌ی جهان‌‌های موازی میچیو کاکو است که بیشترین پژوهش و تحقیق را در این زمینه انجام داده است و در کتاب جهان‌های موازی به طور مفصل در این مورد تفسیر خودش را ارئه کرده است.
بر‌اساس این نظریه، شمار بسیار زیادی (شاید بی‌نهایت) جهان وجود دارد و هرآن‌چه‌ می‌توانست در دنیای ما رخ بدهد و رخ نداده است، در جهان‌های دیگری رخ می دهد، عامل اصلی در جدایی این جهان‌ها انتخاب‌های افراد است، انتخاب در‌مورد هر‌ پیشامدی در زندگی، انتخاب مدرسه، انتخاب دوستان، انتخاب رشته‌ی تحصیلی در دانشگاه، انتخاب‌هایی در شغل، همسر و به‌طور کل، انتخاب بر‌سر دو‌راهی‌ها یا چند‌راهی‌ها.
در نمایشنامه‌ی من آن‌جا نیستم زن و مرد در هر‌یک از پرده‌ها، زن و شوهرند، یعنی اگر در این جهان زندگی رعنا و علی‌رضا دیده می‌شود در جهان موازی با آن‌ها زندگی مشترک و زناشویی رعنا با یکی از انتخاب هایش برای زندگی زناشویی دیده می‌شود. یک انتخاب اولین زن داستان او را در زمان مشخص‌شده (۲۴/فروردین/۱۴۰۰/ ساعت ۹شب) به کیش می برد، انتخاب دیگر او، روند زندگی را طوری برایش رقم می‌زند که در زمان مشخص‌شده (۲۴/فروردین/۱۴۰۰/ ساعت ۹شب) در شهران تهران است و...

کتاب من آن جا نیستم

مهدی میرباقری
نمایشنامه نویس، کارگردان تئاترمهدی میرباقری دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)و همچنین کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد.