کتاب حال ساده

Haale Sadeh
کد کتاب : 62267
شابک : 978-9641919254
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب حال ساده اثر حسین یعقوبی

حسین یعقوبی ربع قرنی است که در حوزه‌ی کتاب و مطبوعات طنز می‌نویسد و ترجمه می‌کند. حال ساده مجموعه‌ای از داستان‌های طنز فانتزی، گرو تسک و سورئال او با موضوع عشق و مرگ است.

کتاب حال ساده

حسین یعقوبی
حسین یعقوبی، نویسنده، روزنامه نگار، مترجم و نمایشنامه نویس، فعالیت مطبوعاتیش را از همکاری با نشریه ی مهر در سال 1376 آغاز کرد و در نشریاتی چون دانستنیها، چلچراغ، اعتماد، اعتماد ملی و شرق ادامه داد.نخستین کتاب او نشان پنجم حماقت، در سال 79 منتشر شد.در سال 84 با داستان تو می میری به همین سادگی برنده جایزه ادبی صادق هدایت شد.مجموعه داستانهایش در کتاب محرمانه های رومئو ژولیت منتشر شده است تعدادی از آثار منتشر شده او عبارتند ازنشان پنجم حماقت./جملات قصار طنز/جامعه ایرانیان/1379اژدهای دگراندیش/قصه ...
قسمت هایی از کتاب حال ساده (لذت متن)
لباس زنانه ی قرمز رنگ را دوست دارم به خصوص اگر جنسش تور باشد. اما دقیق تر که نگاه می کنم، متوجه می شوم که رنگ اصلی این لباس سفید است، لباس سفیدی غرق در خون، تن جنازه ای است که خیلی برایم آشناست؛ هر چند نه اسمش را یادم هست نه می توانم چهره اش را ببینم اما یک جورهایی می شناسمش... لعنتی.. باید همان موقع که می گفت فیلم های ترسناک اره ای جزو فیلم های محبوبش هستند می فهمیدم که یک تخته اش کم است.