کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

Self-Confidence Strategies for Women
ابزارهایی مهم برای افزایش خودباوری و دستیابی به توانایی های حقیقی خود
کد کتاب : 62479
مترجم :
شابک : 978-6227857016
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان اثر لزلی ثریوت هرهولد

با وجود این همه عدم اطمینان در جهان، یادگیری اینکه خود را دوست داشته باشید و از منطقه راحتی خود خارج شوید، می تواند دلهره آور باشد. این کتاب "راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان" ابزارهای ساده‌ای را بر اساس اصول درمان اثبات شده ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند اعتماد به نفس بیشتر، روابط قوی‌تر، افزایش انگیزه و دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی داشته باشید.
به کمک این کتاب بیاموزید که چگونه افکار و رفتار شما بر عزت نفس شما تأثیر می گذارد. شما تمرین خواهید کرد که نقاط قوت و ارزش های خود را شناسایی کنید، شک و تردید را خاموش کنید و با قاطعیت به موقعیت های ترسناک نزدیک شوید. با تمرینات آسان و موثری که می توانید در هر کاری که انجام می دهید به کار ببرید، اعتماد به نفس خود و توانایی های خود را افزایش دهید.
مزایای اعتماد به نفس را با:
تکنیک‌های بالینی اثبات‌شده - تکنیک‌های توانمندسازی مبتنی بر رفتار درمانی شناختی، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، و مواجهه درمانی کشف کنید.
اعتماد به نفس درونی و بیرونی - بررسی کنید که چگونه می توانید جلوه های ملموس اعتماد به نفس مانند ذهن آگاهی، سلامت جسمانی و زبان بدن را پرورش دهید.
اعتماد به نفس را در عمل ببینید - حکایت ها و مطالعات موردی را بخوانید که دقیقا نشان می دهد چگونه ابزارهای این کتاب می توانند به شما در ایجاد تغییرات مثبت کمک کنند.

کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

لزلی ثریوت هرهولد
لزلی ثریوت هرهولدیک مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز و متخصص بهداشت روان پری ناتال است. او که در اصل اهل لوئیزیانای جنوبی است، اکنون در ساحل خلیج آلاباما زندگی می کند. او در مطب خود در فیرهوپ، آلاباما، خدمات بهداشت روانی را برای زنان ارائه می‌کند و کارگاه‌هایی درباره سلامت روان مادران برای پزشکان و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برگزار می‌کند.
دسته بندی های کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان
نکوداشت های کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان
Leslie’s characteristic compassionate yet ‘real world’ approach makes this book relatable for girls and women of all ages. Get ready to open the door to guilt-free self-love and personal growth!
رویکرد دلسوزانه و در عین حال «دنیای واقعی» مشخصه لزلی، این کتاب را برای دختران و زنان در هر سنی قابل ارتباط می سازد. آماده باشید تا دری را به روی عشق بدون گناه و رشد شخصی باز کنید!
Katie Porche

قسمت هایی از کتاب راه کارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان (لذت متن)