کتاب میانبری به موفقیت

A shortcut to success
کد کتاب : 62641
مترجم :
شابک : 978-9648559163
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

میانبر موفقیت
A shortcut to success
نسخه ای برای موفقیت شما در روابط،کار،پول و سلامت
کد کتاب : 90050
مترجم : سعید حسن زاده
شابک : 978-6227591866
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب میانبری به موفقیت اثر باب هاتینگا

این کتاب ساده و مختصر است. هدف من صرف زمان طولانی در متقاعد کردن شما برای تغییر زندگی از طریق تغییر افکار نیست. اگر شما پوینده باشید، احتمالا آن را از قبل می دانستید و اگر به دنبال روشی برای فراتر از معمولی بودن و ساختن یک زندگی شگفت انگیز هستید، باید بدانید که برای این کار یک فورمول و وسیله ای موثر و همیشگی وجود دارد.
من 35 سال از عمرم را روی این فورمول کار کرده ام و سال هاست که با موفقیت از آن استفاده می کنم و تا آن جا که می دانم خیلی های دیگر نیز برای تجربه ی زندگی دلخواه خود از آن بهره مند گردیده اند. آیا این فورمول در اولین فرصت صددرصد موثر خواهد بود؟ خیر.
من دو دلیل برای عدم تأثیر فوری آن پیدا کرده ام. 1- بعضی خاطرات گذشته، حرکت شما را کند می کند. و 2- شما از آینده برداشت درستی پیدا نکرده اید. راه حل قابل درک و اجرای ساده آن را من به روشنی در این کتاب برای شما توضیح می دهم.
چقدر طول می کشد تا یک زندگی شگفت انگیزی را بسازیم؟ در واقع یک عمر. وقتی یاد گرفتید چگونه از این فورمول استفاده کنید، می توانید در تمام نیازمندی های زندگی از آن بهره مند شوید. مسلما هر چه بیشتر به توانائی های خود آگاه شدید، خواسته های شما نیز تغییر می کنند. سفر زندگی شما با یک (اتفاق باورنکردنی) شروع و یکی بعد از دیگری، شگفت انگیز خواهد شد.
بزودی متوجه می شوید که چگونه می توانید آن چیزهائی را که می خواهید حفظ کنید یا انجام دهید و یا داشته باشید، امکان پذیر است.

کتاب میانبری به موفقیت

باب هاتینگا
باب هاتینگا یک دستیار پزشک معتبر و یک پزشک متخصص سلامت طبیعی است که هنوز تماس های خانگی برقرار می کند. او طب سنتی را با دارو و جراحی و همچنین طب جایگزین را با تغذیه، گیاهان دارویی، اسانس ها و هومیوپاتی بالینی انجام می دهد. او و همسر و شریک تجاری‌اش، باربارا، مالک مرکز شفا در نزدیکی گراند رپیدز، میشیگان هستند.