کتاب آقا خوبه بی آقا خوبه

No More Mr. Nice Guy
کد کتاب : 80880
مترجم :
شابک : 978-6007293133
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

مصائب مردان سر به راه
No More Mr. Nice Guy
کد کتاب : 62669
مترجم : رهی قاسمی
شابک : 978-9648559767
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مصائب مردان سر به راه اثر رابرت گلاور

مردان سر به راه فقط زمانی از ته دل خوشحالند که دیگران راضی باشند. این مردان از دعوا کردن مثل یک بیماری خطرناک می‌پرهیزند و برای آن‌که کسی را از خود نرنجانند راه سخت‌تر را انتخاب می‌کنند. آنان آرامش‌طلب و به ظاهر مهربانند و خیال می‌کنند با رفتار متفاوت‌شان نسبت به بقیه مردها می‌توانند دل زنان را بربایند.
بطور خلاصه مردان سر به راه معتقدند اگر خوب، مهربان و نجیب باشند در ازای آن شادی، عشق و رضایت به زندگی‌شان سرازیر خواهد شد. بهتر از آن است که حقیقت داشته باشد؟ حق با شماست. حقیقت ندارد. این سندرم نتیجه این باور است که برای محبوب بودن، برآورده شدن نیازها و داشتن یک زندگی بدون دست‌انداز، فقط باید به اندازه کافی خوب بود. وقتی این راه حل نتایج مطلوب به بار نمی‌آورد - که معمولا این‌طور می‌شود - مردان سر به راه سخت تلاش می‌کنند تا با تکرار رفتار گذشته، اما با شدت بیشتر، به هدف‌شان برسند. مردان تو سری‌خور محدود به شخصیت‌های آثار کمدی نمی‌شوند.
همه ما با «بچه ننه‌ها» برخورد داشته‌ایم؛ اما کمتر پیش آمده است که به خود زحمت دهیم و درباره این ضعف شخصیتی کمی جدی‌تر فکر کنیم.
به قول رابرت گلاور، نویسنده همین کتاب، مردان ضعیف بیشتر سوژه خنده‌اند تا اسباب نگرانی.

کتاب مصائب مردان سر به راه

رابرت گلاور
دکتر گلاور یک مرجع شناخته شده بین المللی در مورد سندرم نایس گای است. او مهمان مکرر برنامه‌های گفتگوی رادیویی است و در نشریات محلی و ملی متعددی حضور داشته است.دکتر گلاور از طریق کتاب، کلاس‌های آنلاین، کارگاه‌های آموزشی، پادکست‌ها، وبلاگ‌ها، گروه‌های مشاوره و درمانی، به تغییر زندگی مردان و زنان بی‌شماری در سراسر جهان کمک کرده است.
دسته بندی های کتاب مصائب مردان سر به راه