کتاب شکلات شگفت انگیز

Triffic Chocolate
(تونل وحشت دانش)
کد کتاب : 62712
مترجم :
شابک : 978-6222043636
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شکلات شگفت انگیز اثر آلن مک دونالد

شکلات! چه‌چیز دیگری سراغ دارید که این‌قدر جذاب باشد؟ این شیرین دوست‌داشتنی که از دانه‌ی گیاهی در آمریکای مرکزی درست شده بود، در سرتاسر دنیا پخش ‌شد.
این کتاب مخصوص کشته‌مرده‌های شکلات است؛ کسانی که می‌خواهند بیشتر درباره‌ی خوراکی مورد‌علاقه‌شان بدانند. اینجا می‌توانید تاریخچه‌ی شگفت‌انگیز شکلات را از زمان «قبیله‌ی سرخ‌پوستی آزتک» تا زمان «شکلات آئرو» دنبال کنید. با عشق‌شکلات‌هایی مثل رولد دال آشنا شوید و بفهمید چرا آدمکش‌ها برای مسموم‌کردن طعمه‌هایشان از شکلات استفاده می‌کردند. بعد از دانستن همه‌ی این‌ها می‌توانید خانواده و دوستانتان را هم ‌غافل‌گیر کنید؛ با هزار تا حقیقت شکلاتی از راهنمای شگفت‌انگیز شکلاتی ما!

کتاب شکلات شگفت انگیز

آلن مک دونالد
آلن مک دونالد (متولد 1958 در واتفورد) نویسنده کودک ساکن ناتینگهام انگلیس است.آلن مک دونالد در گروهی از نویسندگان در برنامه های تلویزیونی همچون Tweenies ، Horrid Henry و Fimbles فعالیت کرده است. او همچنین نویسنده تعدادی از کتاب ها از جمله "شکلات Triffic" ، سری محبوب برتیکثیف با تصویرگر دیوید رابرتز است، آثار دیگر شامل "نشانه فرشته"، مراقب خرس ها و خوک ها با کلاه گیس است. او همچنین زندگی نامه گاوین طاووس را نوشت، و نمایشنامه های زیادی در دوران ابتدایی خود دارد.