کتاب کلاغ کوکی 3

The Midnight Swan
(قوی نیمه شب)
کد کتاب : 62717
مترجم :
شابک : 978-6222741686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

«کاترین فیشر» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب کلاغ کوکی 3 اثر کاترین فیشر

کتاب «قوی نیمه شب» رمانی نوشته ی «کاترین فیشر» است که اولین بار در سال 2020 به انتشار رسید. در کنار دختری نامرئی، تعدادی جغد و خودکاری که خودش می نویسد، سفر به «باغ قوی نیمه شب» ممکن است به خطرناک ترین ماجراجویی «سرن» تاکنون تبدیل شود. در این داستان که جلد سوم از مجموعه ی «کلاغ کوکی» به شمار می آید، «سرن» و «توماس» باید به کلاغ کمک کنند تا راهی برای بازگشتن به قالب انسانی خود بیابد. اما چرا «کاپیتان جونز» مشغول تحقیق درباره ی گذشته ی «سرن» است؟ و از همه مهم تر، تنها خواسته و آرزوی قوی نیمه شب اسرارآمیز چیست؟

کتاب کلاغ کوکی 3

کاترین فیشر
کاترین فیشر متولد 28 اکتبر 1957 یک شاعر اهل ولز و رمان نویس کودک است که. او همچنین به عنوان معلم مدرسه و دانشگاه کار کرده است. او در شهر نیوپورت ، ولز زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب کلاغ کوکی 3
A gripping conclusion to a compelling magical trilogy.
پایانی گیرا بر یک سه گانه ی جادویی جذاب.
BookTrust

An enthralling quest for freedom.
مأموریتی مهیج برای آزادی.
Thrift Books

Fisher's writing stands out in the mind's eye like blood drops on snow.
نثر «فیشر» مانند قطره های خون بر برف، در ذهن متمایز می شود.
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب کلاغ کوکی 3 (لذت متن)
«سرن» که روی صندلی چرمی و داغ نشسـته بود، نگاهی به بالا انداخت و پلک زد. چنان غرق افکارش بود که حتی نفهمیده بود رسیده اند. اما تقلاکنان بلند شد و کنار «توماس» ایستاد و حسابی ذوق زده شد.

در و دیوار شهر کوچک برای جشنواره ی تابستانه آذین بندی شده بود. ریسه های آبی و طلایی از پنجره ها و دودکش ها آویزان بودند و روی میله ی پرچم کلیسا، اژدهایی قرمز و بزرگ در باد تکان می خورد.

«سرن» کاغذ را از «توماس» گرفت و سعی کرد شـبیه کارآگاه محبوبش به نظر بیاید. «واتسون، روش کارم رو که میدونی. اول باید پاکت نامه رو بررسی کنی.» و پاکت را برگرداند. «ملاحظه کن. آدرس با یه مداد نوشته شده و نوشته خیلی بدخطه. به حرف «ش» که با عجله نوشته شده توجه کن و همینطور حرف «ی» که تقریبا ناخواناست.»