کتاب مدرسه جاسوسی 8

Spy School Revolution
(غافل گیری بزرگ)
کد کتاب : 62721
مترجم :
شابک : 978-6222741747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 8 اثر استوارت گیبز

در هشتمین کتاب از مجموعه پرفروش‌ نیویورک تایمز یعنی مدرسه جاسوسی ، بن ریپلی با کرواتایی روبه‌رو می‌شود - یک سازمان شیطانی جدید که بسیار مرموز است و تنها دلیل وجود آن انقلاب آمریکا است.
با شکست اسپایدر، بن ریپلی مشتاقانه منتظر است که زندگی اش به حالت عادی بازگردد، یا حداقل به اندازه ی زمانی که شما در تمرین برای ابرجاسوس بودن هستید، عادی شود. تا اینکه یک نفر اتاق کنفرانس سیا را بمباران می کند. در کمال تعجب بن، مهاجم کسی نیست جز اریکا هیل، جاسوسی که او بیش از سایرین به او احترام می گذارد.
ماموریت او این است: ثابت کند اریکا یک مامور دو جانبه نیست که علیه ایالات متحده کار می کند، گروه شورشی افسانه ای دوران استعمار را که از او باج خواهی می کند، پیدا کند، توطئه فریبنده آنها را بفهمد و آن را خنثی کند.
اما این بار، بن خود را در برابر مخالفانی می یابد که قبلا هرگز با آنها روبرو نشده بود: دوستان خود. چگونه می تواند موفق شود وقتی حتی نمی داند به چه کسی می تواند اعتماد کند؟
در بخشی از کتاب آمده است:
" الکساندر هیل گفت: «متأسفانه ما به شما دروغ گفتیم. زیاد هم دروغ گفتیم.»
آن روز صبح پدر و مادرم شاید برای بیستمین بار متعجب نگاهش کردند. البته تعجبشان از قبلش شروع شده بود، یعنی وقتی که می خواستند از خانه به محل کارشان بروند و من و الکساندر از راه رسیدیم؛ تعجبشان وقتی بیشتر شد که فهمیدند رئیس هایشان آن روز را به آنها مرخصی داده اند تا ما بتوانیم جلسای اضطراری داشته باشیم و وقتی الکساندر ما را به مقر سیا برد و فقط با یک لبخند پتوپهن و بررسی سرسری کارت شناسایی اش اجازهی عبور از دروازه های با ابهت آنجا را گرفت، تعجب پدر و مادرم دیگر به بی نهایت رسید. تمام مدت چشم هایشان گرد شده و دهانشان از تعجب باز مانده بود.
مادرم پرسید: «دقیقا دربارهی چی بهمون دروغ گفتین؟» "

کتاب مدرسه جاسوسی 8

استوارت گیبز
استوارت گیبز نویسنده داستان کودک است که در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند. او تاکنون پنج سریال را نوشته است: سریال FunJungle ، سریال Moon Base Alpha، سری Spy School، سری Charlie Thorne و سریال Last Musketeer. او سالها پیش از نویسندگی نویسنده فیلمنامه نویسی بود. در میان فیلم هایی که وی فیلمنامه را برای فیلم های Showdown (1993) ، See Spot Run (2001) و Repli-Kate (2002) نوشت.