کتاب داوودی سفید

White chrysanthemum
کد کتاب : 62826
مترجم :
شابک : 978-6006999975
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 281
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب داوودی سفید اثر مری لین برشت

داستان کتاب داوودی سفید در کره، سال 1943 می گذرد. هانا تمام زندگی خود را تحت اشغال ژاپن گذرانده است. او به عنوان یک هانیئو، یک غواص زن در دریا، از استقلالی برخوردار است که تعداد کمی از کره ای های دیگر هنوز می توانند ادعا کنند. تا روزی که هانا خواهر کوچکترش را از دست یک سرباز ژاپنی نجات می دهد و خودش اسیر می شود و به منچوری منتقل می شود. در آنجا او مجبور می شود در یک فاحشه خانه نظامی ژاپنی کار کند. اما در آنجا با زنانی آشنا می شود که زنانی با قدرت و جسارت هستند. او راه خانه خود را پیدا خواهد کرد. این سرگذشت یک زن با قدرت است که از فراز و نشیب های مختلف زندگی عبور می کند و هربار قوی تر از همیشه در اجتماع مردسالارانه ظاهر میشود.

کره جنوبی، 2011. امی بیش از شصت سال را صرف فراموش کردن فداکاری خواهرش کرده است، اما برای کشف صلح باید با گذشته مقابله کند. آیا امی با دیدن شفای فرزندان و کشورش می تواند از میراث جنگ فراتر رفته و بخشش پیدا کند؟

کتاب "داوودی سفید" پر تعلیق، امیدبخش و در نهایت رستگار، داستان دو خواهر را روایت می‌کند که عشقشان به یکدیگر آنقدر قوی است که بر شرارت‌های وحشتناک جنگ پیروز شوند.

کتاب داوودی سفید

مری لین برشت
مری لین برشت نویسنده آمریکایی کره ای تبار است که اکنون در لندن زندگی می کند. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در نویسندگی خلاق از Birkbeck، دانشگاه لندن است. او در جامعه سنتی زنانی که در کره جنوبی پس از جنگ به بلوغ رسیده بودند، بزرگ شد. در سال 2002 برشت از دهکده دوران کودکی مادرش دیدن کرد و در این سفر بود که برای اولین بار با زنانی که اسیر شده بودند و در فاحشه خانه هایی که برای ارتش ژاپن مستقر شده بودند، حضور داشتند مطلع شد. گل داودی سفید اولین رمان اوست.
نکوداشت های کتاب داوودی سفید
"If Min Jin Lee’s acclaimed bestseller Pachinko sparked an interest in stories of Korea under Japanese occupation during World War II, here’s your next read."
"اگر پاچینکو پرفروش ترین کتاب تحسین شده مین جین لی باعث علاقه به داستان های کره تحت اشغال ژاپن در طول جنگ جهانی دوم شد، این انتخاب بعدی شماست."
Newsday Newsday

A timeless, heart wrenching, emotionally powerful tale that will resonate with readers...Its message will not be easily forgotten
داستانی جاودانه، دلخراش و از نظر احساسی قدرتمند که با خوانندگان طنین انداز می شود... پیام آن به راحتی فراموش نخواهد شد.
RT Book Reviews

This captivating and heartbreaking debut novel honors the many thousands of women who were enslaved through WWII
این اولین رمان گیرا و دلخراش است که زندگی هزاران زن را که در طول جنگ جهانی دوم به بردگی گرفته بودند، گرامی می دارد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب داوودی سفید (لذت متن)