کتاب مجموعه بی شعوری

A**hole No More
(4جلدی)
کد کتاب : 62858
مترجم :
شابک : 978-9651245831
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 771
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 33
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت
تعداد جلد : 4

معرفی کتاب مجموعه بی شعوری اثر خاویر کرمنت

در کتاب پرفروش یادداشت های مرد فرزانه، قهرمان اسرارآمیز دونالد شیمودا به نظر می رسد کلیدهایی برای گشایش عالم را با خودش دارد در حالی که غرب میانه را طی الارض می کند. راز شیمودا یک کتاب کوچک است که به نظر می رسد با چرم پوشانده شده است. کتابی به نام یادداشت های مرد فرزانه. این کتاب کم حجم و باریک که قهرمان از آن به طور مکرر نقل قول می کند، می گوید "حاوی هر آنچه شما باید بدانید" است. تمام کاری که شیمودا باید انجام دهد این است که سوالی در ذهنش داشته باشد، چشمانش را ببند، به طور تصادفی کتاب را باز کند و چشمانش را بگشاید و<br />جواب آنجاست.<br />سرانجام شما نیز در صفحات کتاب یادداشت های مرد فرزانه می توانید پاسخ همه ی سوالات مهم خود را بیابید. مخصوصا سوالاتی که شاید تاکنون به ذهنتان نرسیده است که از خودتان بپرسید. در واقع این کتاب راهنمایی معنوی و عرفانی برای خوانندگان است و با ارائه دادن پند و اندرز های فلسفی به آنها کمک می کند تا به شکل دیگری با زندگی خود روبرو شوند.<br />

کتاب مجموعه بی شعوری

خاویر کرمنت
خاویر کرمنت، نویسنده و روانشناس آمریکایی است. او با نگارش کتاب بیشعوری که در ایران با استقبال کم نظیری رو به رو شد، توجه بسیاری از مخاطبین کتاب های خودپروری را جلب کرد.
دسته بندی های کتاب مجموعه بی شعوری
قسمت هایی از کتاب مجموعه بی شعوری (لذت متن)
«جذب و استخدام بی شعورها در هر کشوری بخشی از فعالیت های دولت مرکزی است. دلیلش هم خیلی ساده است. دولت قدرت عمل زیادی در شکل دهی روش زندگی ما دارد و بی شعورها هم بدشان نمی آید از قدرت؛ مخصوصا قدرتی که با آن بشود به دیگران گفت «بخوان و بنویس» تا از این طریق این آدم ها را بتوان به استخدام دولت درآورد.

البته شاید ما رغبتی به پذیرفتن این واقعیت که سناتورها، نمایندگان مجلس و قانون گذاران محلی مان بی شعورند نداشته باشیم، به ویژه اگر خودمان به آن ها رأی داده باشیم، اما در بیش تر انتخابات ها، انتخاب واقعی ناممکن یا غیرممکن است. در انتخابات فقط این امکان پابرجاست که به نامزدی که خطرش را کم تر احساس می کنیم، رأی بدهیم.