کتاب یادگاری

Yadegari
کد کتاب : 62934
شابک : 978-9642161966
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب یادگاری اثر هستی قنبری

خاطراتم شبیه یک پازل هزار تکه که به دست کودکی خردسال افتاده باشد، به هم ریخته بود.
تنها یک چیز را کاملا به خاطر می‌آوردم که من "آتش" یادگار شیطان؛ کسی که به دنیا آمد تا بسوزاند... اما سوخت!
نویسنده در شروع کتاب ذهن مخاطب را با یکسری سوال و چرایی درگیر می‌کند و به علت فهمیدن جواب چرایی‌ها دنبال خود می‌کشاند و با توصیفات خوب و فضاسازی عالی کاری می‌کند که از اول تا آخر کتاب همراه شخصیت‌ها جلو بروی و به خوبی تمام فضاهای داستان را تصور کنی.
نویسنده جان با قلم خوب و روان به نحو احسنت از پس پرداخت به شخصیت‌ها بر آمده و مخاطب به خوبی قادر به درک استرس‌ها و غم و شادی و ترس‌ها و احساسات آنهاست.
برگشت به عقب‌های به موقع گره‌های داستان و چرایی‌های نقش بسته در ذهن خواننده را یکی یکی باز می‌کند. تعلیق کتاب و کشش آن مخصوصا در انتهای کتاب زیاد است و تا انتها با غافلگیری و هیجان همراه می باشد. پایانبندی کتاب هم خوب و قابل قبول است.
موضوع رمان درباره ترانه است، دختری تنها با شخصیتی عجیب و مردم‌گریز که دایره ارتباطی‌اش با دیگران بسیار محدود است. او ده سال پیش تجربه وحشتناکی را پشت سر گذاشته و با فهمیدن حقایق وحشتناکی از خانواده از هم پاشیده‌اش؛ کل زندگی‌اش تحت تاثیر قرار گرفته و حتی هویت اصلی خودش را تغییر داده.
تنها دلیل نفس کشیدنش انتقام از کسانی است که این بلا را سرش آورده‌اند و درست زمانی که فکر می‌کند چیزی به هدفش نمانده؛ پویان پسر جوان و سرزنده‌ای وارد زندگی‌اش می‌شود که عاشق ماجراجویی است و می‌خواهد آتش نهفته در دل ترانه را کشف کند...

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب یادگاری