کتاب بصیرت دهم

The tenth insight: holding the vision‬‏‬‏
پیشگویی آسمانی بصیرت دهم،همراه با راهنمای مطالعه
کد کتاب : 6294
مترجم :
شابک : 9789644420474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کشف و شهود دهم
The Tenth Insight
کد کتاب : 86170
مترجم :
شابک : 978-9643212926
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بصیرت دهم اثر جیمز ردفیلد



کتاب بصیرت دهم (پیشگویی آسمانی بصیرت دهم،همراه با راهنمای مطالعه) دومین رمان از سری سلستین است که با «نبوت سلستین» نوشته جیمز ردفیلد آغاز می شود. این کتاب در سال 1996 منتشر شد.

یکی از شخصیت های کتاب بصیرت دهم هنگام کاوش در جنگلی در کوه های آپالاچی ناپدید می شود. این کتاب در مورد ایده های دیگر ابعاد ، زندگی گذشته ، تصور و تولد ، گذر از مرگ به زندگی پس از مرگ ، جهنم و بهشت بحث می کند. همچنین دیدگاه نویسنده از سرنوشت انسان بیان میکند و این تصور را نشان می دهد که ترس از آینده رنسانس روحی زمین را به خطر می اندازد.

در داستان ، هر روح فردی بخشی از "روح جمعی" بزرگتری است که ماموریت کمک به تکامل کیهان را بر عهده دارد. گاهی اوقات ، روحی از گروه معین خود را تجسم می دهد و شرایط زندگی خود را با توجه به نیازهایش انتخاب می کند ، در حالی که سایر ارواح تنها مشاهده گر هستند. هر روح حقیقتی در اطراف خود ایجاد می کند که بعدا عواقبی را برای آن به ارمغان می آورد. این پیامدها شکل زندگی و زندگی پس از مرگ را در بر می گیرد که بسته به انتخاب فرد متفاوت است.

کتاب بصیرت دهم

جیمز ردفیلد
جیمز ردفیلد، نویسنده، مدرس، فیلمنامه و فیلم تهیه کننده آمریکایی است.ردفیلد در یک منطقه روستایی در نزدیکی بیرمنگام آلاباما بزرگ شد. در نوجوانی او به مطالعه فلسفه های شرقی، از جمله تائوییسم و ذن پرداخت و به تحصیل در رشته جامعه شناسی در دانشگاه آبرن مشغول شد. او بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در مشاوره و بیش از ۱۵ سال به عنوان یک درمانگر پیش نوجوانانی که مورد آزار قرار گرفته گذراند. در سال ۱۹۸۹ علاقه خود را در روانشناسی تعاملی، به فلسفه های شرقی و غربی، علم، عقیده به آخرت، بوم شناسی، تاریخ، و ...