کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی

Developmental and adapted physical activity assessment
کد کتاب : 62949
مترجم :
شابک : 978-6005751789
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی اثر مجموعه ی نویسندگان

در کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی رشدی مفاهیم و روش ها توضیح داده می شوند و مشکلات ارزیابی از طریق مطالعات موردی که تأکید بر تفکر انتقادی دارند، ارائه می شوند و موقعیت های زندگی واقعی که معلمان با آن ها روبرو می شوند، نشان داده خواهد شد. آخرین اطلاعات آزمون ها شامل ارزیابی های معتبر و دستور العمل های آن ها، ایجاد و روایابی آیتم های ارزیابی به کار برده شده در برنامة آموزشی، یادگیری و رفتار اجتماعی (زمان تکلیف، توجه، تعاملات اجتماعی، اهداف رفتاری) و اصول ارزیابی عملکرد در طول زمان و عملکرد مرتبط با اهداف برنامه می باشد.
در هر فصل دانشجویان باید راجع به یک مطالعه موردی بحث کنند و یک گزارش رسمی در پیوست ها ضمیمه شده است. اطلاعات ارزیابی ارائه شده به دانشجویان و پزشکان کمک می کند تا توصیه های نوشتاری راجع به تعیین سطوح و برنامه ریزی آموزشی را ارائه کنند. هم چنین، واژه های کلیدی، مفاهیم کلیدی و سوالات مروری در پایان هر فصل ارائه شده اند.

از دیدگاه ما، ارزیابی در تربیت بدنی تطبیقی با این که همیشه چالش انگیز بوده، هنگامی که اصول صحیح شناخت به کار برده شده است، هرگز مغشوش نمی شود. معلمی که بر مفاهیم ارائه شده در این کتاب تسلط دارد (بر خلاف فردی که آیتم های آزمون را پس از مرور سادة دستورالعمل های اجرایی آزمون انجام می دهد) به عنوان متخصص تشخیص بیماری که روش انتخاب دقیق آزمون و تفسیر منطقی را آن را می داند، اطلاعات کسب خواهد کرد. دانشجویان درک می کنند که وقتی آزمون ها برای محیط یا جامعة آن ها نامناسب و غیر قابل دسترس است چه کاری انجام دهند و توانایی به کار بردن راه حل هایی به منظور ارزیابی مشکلات خود را خواهند داشت. در این کتاب، تعامل اطلاعات انجام می شود و دانش آموزان به سوال های ویژه پاسخ می دهند.

هدف مداوم ما بدست آوردن روشی برای توضیح مسائل مرتبط با ارزیابی است که ارزیابی های حرکتی و جسمانی افراد معلول را احاطه کرده است. خصوصا، ما بیان می کنیم که ارزیابی زیربنای فرآیند آموزشی است و در جستجوی فراهم کردن نسخة ویرایش شده ای، برای متخصصین تربیت بدنی تطبیقی که در حال توسعه یا تنظیم دقیق ارزیابی آن ها هستند، می باشیم. توسعه این کتاب، تلاش مداومی برای فراهم کردن رساله ای معتبر بر اساس ارزیابی در تربیت بدنی تطبیقی فراهم می کند. کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی رشدی برای دانشجویان لیسانس و برنامه های مقطع فوق لیسانس در تربیت بدنی تطبیقی و نیز تمامی دانشجویان تربیت بدنی که به ارزیابی علاقه دارند، در نظر گرفته شده است.

کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی