کتاب بوی پاییز

Plough the Furrow
کد کتاب : 63006
مترجم :
شابک : 978-9642160471
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 630
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بوی پاییز اثر مارگارت دیکنسون

لینکلن شایر، 1910. استر اورات که توسط خانواده‌اش طرد شده، ناامید برای یافتن کار و جایی برای ماندن است، در طول شب به مزرعه سام برامبی می‌رود و به دنبال فرصتی برای به دست آوردن موقعیت شغلی است. پیرمرد با اکراه او را می گیرد.

استر که می تواند در کنار هر مردی کار کند، به زودی احترام و محبت شدید سام را به خود جلب می کند و در نهایت احساس می کند خانه ای پیدا کرده است که می تواند آن را خانه خود بنامد. اما آرامش و امنیت او با مرگ سام پیر بی‌رحمانه از بین می‌رود: به عنوان یک زن، او حق ندارد اجاره‌نامه را در مزرعه به ارث ببرد.

استر با این باور که اشتیاق او فقط به زمین و مکانی مربوط به خودش است، آماده می شود تا همه چیز را به خطر بیندازد تا آینده خود را تضمین کند - به دنبال ازدواج با یک کشاورز محلی. اما وقتی جنگ فرا می رسد تا امیدهای یک نسل را از بین ببرد، استر شروع به کشف این می کند که این فقط واقعی ترین عشق است که می تواند در گذر فصول زنده بماند. . .

کتاب بوی پاییز

مارگارت دیکنسون
مارگارت دیکینسون متولد گینزبورو، لینکلن‌شر، در هفت سالگی به شهر ساحل نقل مکان کرد و بدین ترتیب عشق او به دریا و چشم انداز لینکلن‌شر آغاز شد. جاه طلبی او برای نویسندگی اوایل آغاز شد و اولین رمان خود را در بیست و پنج سالگی منتشر کرد. این عناوین بسیاری از جمله Plough the Furrow ، Sow the Seed و درو درو محصول برداشت می شود که او سه گانه Lincolnshire Fleethaven را تشکیل می دهد. او همچنین نویسنده Fairfield Hall ، Jenny's War و The Clippie Girls است. مارگارت پرفروش Sunday Times برایده بار ...