کتاب آنچه درباره موفقیت می دانم

What I know now about success
(نامه هایی از زنان شگفت انگیز به خود جوان ترشان)
کد کتاب : 63036
مترجم :
شابک : 978-6227600544
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آنچه درباره موفقیت می دانم اثر الن اسپراگنز

کتاب حاضر به معرفی برخی از زنان سخت کوش می‌پردازد که سفرشان را به مقصد تعالی، پیروزمندانه طی کرده و تجربه‌ای نیکو ازخود به جا گذاشته‌اند. آنچه در این معرفی‌نامه ارزشمند است، درس‌هایی است که آنان در قلب نامه‌ای به خودشان، وقتی در سنین کمتر از سن‌و سال کنونی‌شان بودند، ارائه می دهند. درس سلوک و بردباری، فائق آمدن بر ترس‌ها، فراتر از حال دیدن و از زمین‌برخاستن.

کتاب آنچه درباره موفقیت می دانم

الن اسپراگنز
الن اسپراگنز سمینارها و کارگاه های آموزشی Letters To My Younger Self را در سراسر جهان برای شبکه های رهبری زنان و برنامه های توسعه رهبری می کند. کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و محصولات او به زنان الهام می‌دهد تا خرد درونی خود را کشف کنند و آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
قسمت هایی از کتاب آنچه درباره موفقیت می دانم (لذت متن)
اگر تصور می کنید عجیب است بگویید کسی دنیا را از وحشت و هراس های موهای فرفری نجات دهد، به احتمال زیاد دلیلش این است که موهایی صاف دارید. من در جایگاه خواهر کسی که به سبب گیر افتادن موهای فرفری اش در بافت کلاه های اسکی، و مو نگه داری هایی از جنس پلاستیک، و ژل مو، در زمانی قابل توجه از زندگی اش محکوم به شکنجه بود، ببا ملاقات وی دد در بیست و چهار سال پیش، او را مبلغی توانمند یافتم. وی دد، متولد لبنان، به اتفاق همسرش، پیتر وایز، زاده ی امریکا، شرکت شان، وی دد را از سالنی در منهتن به امپراتوری مو فرفری با پنجاه و دو سالن مجاز وی دد، بیست و دو محصول و بین ده تا بیست میلیون دلار درآمد گسترش داد. در سال ۲۰۰۷، به دلیل ظرفیت این شرکت برا یرشد بیشتر، نظر جی پی پارتنر نیز که شرکتی خصوصی در سانفرانسییکو و سهام دار شرکت های زیادی است، به آن معطوف شد. بنابراین صفورا در سال ۲۰۰۹، فروشگاه های جوراب را با تولیدات وی دد آغاز کرد.