کتاب اگر آن موقع می دانستم

If I’d known then
(زنانی در دهه بیست و سی سالگی شان، نامه هایی به خود جوان ترشان می نویسند)
کد کتاب : 63046
مترجم :
شابک : 978-6227600568
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اگر آن موقع می دانستم اثر الن اسپراگنز

کتاب «اگر آن موقع می‌دانستم» تألیف الن اسپراگنز است که با ترجمه‌ی مینا اعظامی به چاپ رسیده. در معرفی کتاب می‌خوانید: «اگر برای نخستین بار با کتابی از مجموعه‌ی آنچه اکنون می‌دانم روبه‌رو هستید، دلم می‌خواهد آن را هدیه‌ای بدانید از سوی من، از سوی زنان جوان نابغه‌ای که نامه‌های‌شان در اینجا منعکس شده است، و از سوی مادرم جویس اسپراگنز که الهام‌بخش فکر و نظریه‌ی این کتاب‌ها بوده است. برخلاف بسیاری از کتاب‌ها که حاوی توصیه، قوانین،‌فرمان‌هایی درباره‌ی چگونه سپری‌کردن زندگی‌تان است، این کتاب به شما نمی‌گوید کاری انجام دهید. زیرا هر یک از نامه‌ها توسط زنی فاضل، به خود جوان‌ترش نوشته شده است که شامل راهنمایی‌ها، تشویق ها یا هشدارهایی است که او را آرزده می‌کند ای‌کاش در آن برهه‌ی خاص زندگی‌اش، از آن‌ها بهره‌مند می‌شد. این کتاب، دربرگیرنده آن لحظات درک کاملی است که همه‌ی ما درباره‌ی زندگی‌مان به دست می‌‌آوریم.»

کتاب اگر آن موقع می دانستم

الن اسپراگنز
الن اسپراگنز سمینارها و کارگاه های آموزشی Letters To My Younger Self را در سراسر جهان برای شبکه های رهبری زنان و برنامه های توسعه رهبری می کند. کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و محصولات او به زنان الهام می‌دهد تا خرد درونی خود را کشف کنند و آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
قسمت هایی از کتاب اگر آن موقع می دانستم (لذت متن)
فکر می کنید بنیان گذار اسپانکس، شرکت تولید لباس های زیر زنانه کسی به نطر می رسد که به اصلاح شکل نیاز دارد؟ خیر، سارا بلکی در سی و شش سالگی نیز همان تشویق کننده ای است که زمانی بود: بلند و باریک و متناسب. وقتی در دفترش در آتلانتا، با جین و کفش پاشنه بلند راه می رود، موهای بلندش با مش طلایی، کمی این سو و آن سو می جهد. او لبخند آماده ی عکس گرفتن بر لب دارد و نوعی عزم راسخ، که انتظار ندارید در دختری زیبا بیابید.