کتاب تفکر برتر

Super Thinking
کد کتاب : 63317
مترجم :
شابک : 978-6227384185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تفکر برتر اثر گابریل وینبرگ

اگر تنها وسیله ای که در اختیار دارید، چکش است، آن گاه همه چیز را مانند میخ خواهید دید. بهتر است مجموعه ای از ابزارها را همراه خود داشته باشید تا بتوانید در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. مدل برتر، جعبه ابزاری است که در این مورد به کمک شما می آید. این کتاب یک جعبه ابزار است. لیست ها، طبقه بندی ها و توضیحاتی که در آن ارائه شده، همگی مدل های ذهنی مهمی هستند که از علوم مختلف گلچین شده اند. مدل های برتر در خلال ۹ بخش طبقه بندی شده اند و ما امیدواریم که توضیح شایسته ای برای هرکدام از آن ها ارائه کرده باشیم. هر بخش، بافت خاص خود را دارد و طوری نوشته شده است که به راحتی بتوان به آن مراجعه کرد. این مدل ها در کنار یکدیگر می توانند به شما کمک کنند در طول زندگی، موقعیت های پیش آمده را تحلیل و متناسب با آن ها تصمیم گیری کنید.
اگر می خواهید از این مدل ها به طور موثری استفاده کنید، لازم است که از هر کدام در موقعیت مناسب خود بهره بگیرید که در نتیجه نیاز دارید به درک مطلوبی از هر کدام برسید. فهم عمیق مدل ها به شما کمک می کند بدون زحمت خاصی، هر کدام را به مقتضای شرایط از ذهن خود بازخوانی و استفاده کنید و...

کتاب تفکر برتر

گابریل وینبرگ
گابریل وینبرگ متولد 1 ژانویه 1979 ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت چند میلیارد دلاری حفظ حریم خصوصی اینترنت ، DuckDuckGo است. او به تعدادی از نشریات از جمله Medium کمک می کند و یکی از نویسندگان کتاب "جذب" است.