کتاب ایکیگای برای همه

Ikigai for Teens
راهنمای یافتن معنای زندگی
کد کتاب : 63325
مترجم :
شابک : 978-6222590772
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ایکیگای برای همه اثر هکتور گارسیا

یک کتاب انگیزشی پرفروش بر اساس مفهوم ژاپنی یافتن شادی در زندگی روزمره، اکنون برای خوانندگان جوان!
مردم ژاپن می گویند که هر کسی یک "ایکیگای" یا دلیلی برای زندگی دارد. برخی از مردم ایکیگای خود را یافته اند و از آن آگاه هستند. افراد دیگر آن را در درون دارند، اما هنوز آن را پیدا نکرده اند. این مفهوم، ایکیگای، یکی از رازهای زندگی طولانی، فعال و شاد است.
هکتور گارسیا و فرانسیس میرالس از اوگیمی، شهری در شمال اوکیناوا در ژاپن که دارای بالاترین طول عمر در جهان است، بازدید کردند. آنها هفته ها با ساکنان اوگیمی زندگی کردند و با ده ها نفر از اهالی روستا مصاحبه کردند. این افراد همگی بیش از صد سال عمر کرده بودند و همگی از نظر جسمی (و روحی) عالی بودند. پس از سفر، هکتور و فرانسیس کتابی نوشتند که کلیدهای صدمین سالگرد وجودی خوش بینانه و حیاتی را بررسی می کرد. مسن‌ترین مردم جهان چه می‌خورند، روی چه کار می‌کنند، چگونه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند، و بهترین راز پنهان‌شده - چگونه ایکیگای خود را پیدا می‌کنند؟ ایکیگای چیزی است که به آنها رضایت و شادی می دهد و معنای واقعی را به زندگی آنها می بخشد.
نتیجه: راز ژاپنی برای یک زندگی طولانی و شاد تبدیل به یک کتاب پرفروش بین المللی شده که به بیش از 49 زبان ترجمه شده است.
با این کتاب، گارسیا و میرالس مأموریت خود را تعیین کردند که به خوانندگان آن کمک کنند تا ایکیگای خود را پیدا کنند و بسیاری از کلیدهای فلسفه ژاپنی برای داشتن بدن، ذهن و روح سالم را کشف کنند.
آنها اکنون کتاب پرفروش خود را برای خوانندگان جوان اقتباس کرده اند. بزرگسالان جوان نیز می توانند ایکیگای خود را پیدا کنند!

کتاب ایکیگای برای همه

هکتور گارسیا
هکتور گارسیا در اسپانیا متولد شد و قبل از انتقال به ژاپن، در CERN در سوئیس، در خانه ای بیش از 15 سالبود، کار می کرد. در ژاپن او نرم افزار تشخیص صدا و فناوری را برای ورود شرکت های جوان سیلیکون ولی به بازار ژاپن توسعه داد. وبلاگ محبوب او kirainet.com منجر به کتاب موفق وی در سطح بین المللی A Geek In Japan شد.
نکوداشت های کتاب ایکیگای برای همه
Definitely worth the time it will take you to enjoy a cup or two of green tea as you digest this small, charming book.
مطمئنا ارزش صرف زمان برای یک یا دو فنجان چای سبز در حین هضم این کتاب کوچک و جذاب را دارد.
Minneapolis Star Tribune

The most eye-catching autumn lifestyle trend is the Japanese concept of ikigai, which translates as 'reason to live.'... An attractive and absorbing book.
چشم نوازترین روند سبک زندگی پاییزی، مفهوم ژاپنی ایکیگای است که به معنای "دلیل زندگی کردن" است... کتابی جذاب و جذاب.
Bookseller

قسمت هایی از کتاب ایکیگای برای همه (لذت متن)