کتاب روشنا نقطه

Roshana Noghteh
کد کتاب : 63479
شابک : 978-6006611211
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روشنا نقطه اثر اوژن حقیقی

بعد از سه دوره برگزاری جوایز ارغوان و منتشر شدن داستان‌های برگزیده با توجه به نظر شورای سیاست‌گذاری، تصمیم به انتخاب ده نویسنده از دوره‌های گذشته گرفته شد. این ده نویسنده جوان که همگی برنده جوایز ارغوان در گذشته بوده‌اند، برای انتشار یک مجموعه داستان با موضوع عشق و تنهایی انتخاب شدند.

هدف اصلی این تصمیم، حمایت از این نویسندگان جوان است که با قهری از کشف‌های دوره‌های گذشته به عنوان برندگان جوایز ارغوان شناخته شده‌اند. این اقدام همچنین به تعریف این نویسندگان از فضای حرفه‌ای نشر و انتشار کتاب کمک می‌کند، که از اهداف اساسی جایزه ارغوان و گروه برگزارکننده‌اش است. این اقدام نشان از تعهد به توسعه و پشتیبانی از استعدادهای جوان در حوزهٔ ادبیات دارد و نقش مهمی در ترویج ادبیات و فرهنگ کشور دارد.

کتاب روشنا نقطه

اوژن حقیقی
اوژن حقيقي متولد سال 1361، نویسنده ودبیر جایزه ارغوان می باشد.
قسمت هایی از کتاب روشنا نقطه (لذت متن)
تو فرزند مرزی پسر. همیشه ایستاده ای در آستانه. جایی حدود بودن. حالا هم همین است. ایستاده ای در آستانه ثبات. همیشه گفته ای آدم زندگی با ثباتی، ولی نبودی. پارادوکس مهم زندگی تو همین است. حالا در روزگار آشفته ی زندگی ات، نزدیک آرامش ترسیده ای. ترسیده ای که این طور انگشتانت را لای موهای کم پشت شده ات می چرخانی. من که تو را حفظم. می دانم چرا آدامس می خوری. ایستاده ای در آستانه نویسنده شدن و نویسنده نیستی. همه ی ده، دوازده سال گذشته را ورزش کرده ای ولی یک ورزشکار حرفه ای نیستی. داستان هایت جایی قرار دارد حدود بهترین بودن و بدترین بودن و...