کتاب آداب معاشرت در کار و کسب

Nuts, bolts, & jolts
درسهای اساسی که باید درباره ی کار و کسب و زندگی بدانید
کد کتاب : 63571
مترجم :
شابک : 978-6226659420
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 203
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آداب معاشرت در کار و کسب اثر ریچارد ای . موران

این کتاب با ارائه چیزی بیش از مشاهدات طنز آمیز، نسخه هایی را برای بیماری های رایج در محل کار ارائه می دهد. این بینش ها "اداب معاشرا" واقعی اصول تجارت هستند، اما شما این توصیه های ضد گلوله را در هیچ برنامه MBA پیدا نخواهید کرد. این کتابچه راهنمای کارمند که از سال‌ها مشاهدات (و لحظات بی‌شمار ناخوشایند) ساخته شده است، بیش از 2000 توصیه‌ ی مفید را ارائه می‌دهد، از این که چگونه همیشه مولد بمانیم تا بدانیم قبل از یک جلسه مهم چه غذایی را نخوریم.

این کتاب وعده نمی دهد که شما را میلیاردر کند، اما نقشه راهی را ارائه می دهد: درک این موضوع که کار چیزی ترسناک نیست و دستیابی به سطحی از تعادل بین زندگی و استفاده از عقل سلیم که رئیس را تحت تاثیر قرار می دهد بسیار آسان است. پس او پول را به شما نشان می دهد.

ریچارد آ. موران در کتاب پرفروش خود هرگز یادداشت را با واقعیت اشتباه نگیرید، مفهوم "گلوله های تجاری تجویزی" را پیشگام کرد. او شریک سابق Accenture است و در چندین هیئت مدیره شرکتی خدمت می کند. او در سراسر جهان مشاوره می‌دهد و تلاش می‌کند تا افراد و سازمان‌ها را وادار کند که کار درست را انجام دهند و محیط کاری در حال تغییر را درک کنند.این کتاب، ششمین کتاب اوست.

کتاب آداب معاشرت در کار و کسب

ریچارد ای . موران
ریچارد موران رئیس کالج منلو در آترتون، کالیفرنیا است. او رهبر تجاری سرشناسی است و در حال حاضر در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. او سرمایه‌دار، محقق علوم اجتماعی، نویسنده و کارشناس مشاور بازاریابی سازمان است. او بیشتر به خاطر مجموعه کتاب‌های تجاری طنزآمیزش که پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ کسب و کار هستند شناخته شده است.
دسته بندی های کتاب آداب معاشرت در کار و کسب