کتاب کاوش هایی در ارتباطات و تاریخ

Explorations in Communication and History
کد کتاب : 63611
مترجم : مریم کیانی
شابک : 978-6006128214
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کاوش هایی در ارتباطات و تاریخ اثر باربی زلایزر

کاوش‌هایی در ارتباطات و تاریخ می‌کوشد بین «ارتباطات» و «تاریخ» ارتباط برقرار کند و این بحث را مطرح سازد که وقتی این دو حوزه از دانش با هم تلاقی می‌کنند چه اتفاقی می‌افتد. این کتاب ضمن پرسش در مورد پیوندگاه‌های این دو رشته، به دنبال درک این موضوع است که وقتی این دو در پژوهشی در کنار هم قرار می‌گیرند، چه اتفاقی برای فهم ما از این دو رشته می‌افتد. ما چه چیز متفاوتی از تاریخ یاد می‌گیریم وقتی در مورد ارتباط آن با ارتباطات پژوهش می‌کنیم؟ تاریخ چه اثری بر ارتباطات دارد؟ چگونه هر یک درک ما از دیگری را تقویت یا پیچیده می‌کند؟ تاریخ‌نگاران و پژوهشگران ارتباطات چگونه درباره‌ی موضوع‌ها، مشکلات و رویدادهای جهان اطراف‌شان فکر می‌کنند؟ این‌ها بخشی از پرسش‌هایی است که در این کتاب مطرح و به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.
«تاریخ به مثابه مسئله‌ای ارتباطی»، «ارتباطات و تاریخ»، «تئوری دموکراتیک و تاریخ ارتباطات»، «چاپ و انقلابی در عرصه‌ی نسخ خطی»، «حکومت‌کردن با تلویزیون»، «تاریخ روزنامه‌نگاری و تاریخ کتاب»، و «خبر، تکنولوژی و قالب فرهنگی» از موضوعات اصلی کتاب حاضر است.

کتاب کاوش هایی در ارتباطات و تاریخ

باربی زلایزر
باربی زلايزر (متولد: 1 ژانویه 1954) روزنامه‌نگار سابق،استاد ارتباطات ریموند ویلیامز، و مدیر برنامه پژوهشگران در فرهنگ و ارتباطات، در مدرسه آننبرگ برای ارتباطات در دانشگاه پنسیلوانیا است.
دسته بندی های کتاب کاوش هایی در ارتباطات و تاریخ