کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی

Film studies : an introduction
کد کتاب : 63645
مترجم :
شابک : 978-6227858082
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی اثر اد سیکوف


اد سیکوف یک برنامه درسی گام به گام برای قدردانی از انواع سینمای روایی می سازد، عناصر اساسی فرم فیلم را به تفصیل بیان می کند و به طور سیستماتیک تماشاگر را به عنوان یک خواننده و منتقد فعال آموزش می دهد. سیکوف چشم و ذهن را در تکنیک های خاص تحلیل فیلم مطرح می کند. توصیف او از میزانسن به خوانندگان کمک می کند تا اهمیت مونتاژ را درک کنند، که به نوبه خود اهمیت استفاده کارگردان از حرکت دوربین را آشکار می کند. او به تعدادی از عوامل اساسی در فیلمسازی می پردازد، از جمله تدوین، ترکیب بندی، نورپردازی، استفاده از رنگ و صدا، و روایت.
کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی با هر فهرست نمایشی کار می کند و می تواند در دوره های تاریخ فیلم، تئوری فیلم یا فرهنگ عامه استفاده شود. توضیحات سرراست مفاهیم انتقادی اصلی، توصیه‌های عملی، و تکالیف پیشنهادی در خصوص جنبه‌های فنی، بصری و زیبایی‌شناختی خاص، درک خواننده را از زبان رسمی و آناتومی فیلم تقویت می‌کند.

"سیکوف در توضیح عناصر فنی فیلم و همچنین موضوعات مفهومی به طرز چشمگیری واضح است. مطالعات فیلم، مواد مفهومی چالش برانگیز را به بخشی از تجربه مقدماتی تبدیل می کند."
Katherine Fusco, author of Silent Film and U.S. Naturalist Literature: Time, Narrative, and Modernity

کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی

اد سیکوف
اد سیکوف (زاده ۱۹۵۷، پنسیلوانیا) محقق و نویسنده آمریکایی است. کتاب‌های او عبارتند از آقای استرنج لاو، بیوگرافی پیتر سلرز (منتشر شده در سال 2002)، در بلوار غروب: زندگی و زمانه بیلی وایلدر (منتشر شده در سال 1998)، و خندیدن هیستریک: کمدی‌های نمایشی آمریکایی دهه 1950 (منتشر شده در سال 1994) .سیکوف در ناترونا هایتس، پنسیلوانیا به دنیا آمد، در کالج هاورفورد در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرد و دارای مدرک دکترا از دانشگاه کلمبیا است. سیکوف از آن زمان به طرز صریح مشکلاتی را که به عنوان یک دانشج...
نکوداشت های کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی
A valuable tool for the beginning film scholar
ابزاری با ارزش برای دانش پژوه مبتدی سینما
Journal of Social and Human Sciences

A wonderful introductory text.
یک متن مقدماتی فوق العاده
George Butte

قسمت هایی از کتاب درآمدی بر مطالعات سینمایی (لذت متن)