کتاب چم و خم مدیریت

TKO management!
روایت یک سقوط،سکوت عقاب ها،وراجی طوطی ها
کد کتاب : 63742
مترجم :

شابک : 978-6226659444
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چم و خم مدیریت اثر دیو اندرسون

یک راهنمای عملی و سخت برای اینکه مدیر بهتری باشید!
در دنیای بی‌عیب، انجام اصول اولیه تجارت به معنای تفاوت بین برد و باخت است. سری چم و خم دیو اندرسون، استراتژی‌های کاربردی و تاثیرگذاری بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید کسب‌وکاری بسازید که بتواند رقابت را برای شمارش کم کند. چم و خم برای تبدیل شدن به یک رهبر و مدیر بهتر از هر نظر، روش‌های بی‌معنی و سختی را ارائه می‌کند.
بسته بندی شده با راهنمای آسان برای دنبال کردن، گام به گام، چم و خم شما را در مهارت های مناسب و موثرترین تاکتیک ها برای مدیریت افراد و کسب و کارتان آموزش می دهد. این راهنمای سرراست همه ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از وزن خود بیشتر استفاده کنید، از جمله چک‌لیست‌ها، مثال‌ها و منابع عملی که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.
با ده فصل کوتاه در مورد:
ایجاد تعادل بین مهارت های مدیریتی و توانایی رهبری
ایجاد یک محیط کاری برنده
تبدیل شدن به یک محرک قدرتمند و موثر
آموزش و مربیگری افراد خود برای دستیابی به پتانسیل کامل آنها
ایجاد چشم انداز و استراتژی پویا برای سازمان شما
پاسخگو نگه داشتن افراد برای نتایج
برخورد با افراد ضعیف و ضعیف
با چم و خم دیو اندرسون، با بهترین ابزارها مسابقه بدهید!

کتاب چم و خم مدیریت

دیو اندرسون
دیو اندرسونملقب به "آقای حاضر‌جواب" سخنران و نویسنده بین المللی پیشرو در زمینه بهبود عملکرد شخصی و سازمانی است. پس از یک حرفه گسترده در کسب و کار خرده فروشی خودرو، دیو، همراه با همسرش روندا، با هدف کمک به افراد و سازمان ها برای دستیابی به پتانسیل‌های شخصی و مدیریتی خود وارد عرصه شد. اونویسنده 15 کتاب چون چم و خم مدیریتی و میزبان پادکست پرطرفدار "The Game Changer Life" است. پیام‌های دیو در سخن‌رانی بر خوانندگان و شنوندگان در بیش از 145 کشور تأثیر می‌گذارد. دیو در بیست ...