کتاب کاری را که دوست دارید انجام دهید، پول می آید

Do what you love, the money will follow
(راه صحیح امرار معاش را بیاموزید)
کد کتاب : 63764
مترجم :
شابک : 978-6227099669
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کاری را که دوست دارید انجام دهید، پول می آید اثر مارشا سینتار

در کتاب کاری را که دوست دارید انجام دهید، پول می‌آید. به تمام افرادی که کار مودرعلاقه‌شان را انجام‌ می‌دهند، نوید موفقیت و ثروت می‌دهم. هم‌‌چنین این کتاب به خوانندگان شنشان یم دهد که چگونه از قلب‌شان پیروی کنند و به دنبال شغل رویاهای شان بروند؛ پیشنهاد می دهد خود را انسان‌هایی منحصر به فرد و قابل‌اعتماد بدانند و از این طریق،‌راه صحیح امرار معاش را بیاموزند. این کتاب می‌گوید که کار،‌ عشق و بازی و ا زخودگذشتگی،‌در کارهم می‌تواند از شما فردی موفق و مستقل بسازد. بخش اعظم این کتاب به بررسی روان شناسی کار می‌پردازد. کار می‌‌تواند وسیله‌ای برای ابزار عشق و محبت به خود و دیگران باشد؛ حتی وسیله‌ای برای از خودگذشتگی است تا با استعادا ها و قابلیت‌های‌تان به دیگران خدمت کنید و راهی برای ابزار ویژگی‌های منحصر‌به فرد شماست. من معتقدم همه می‌توانند با استفاده از قوانین این کتاب به رشد و پیشرفت فردی دست یابند.

نکته‌ی دیگری که در مورد عنوان این کتاب درمی‌یابیم ، در دوره انتظار است. کارهای که در دوره انتظار انجام می دهیم، بر قضاوت، انتخاب و باورهای مان تأثیر می‌گذارد. در دوران انتظار،‌باید موقعیت‌مان را از هر نظر بررسی کنیم. بعضی از افراد بعد از دوره ی ارزیابی، به این نتیجه می‌رسند که استعداد ادامه‌دادن آن کار را ندارند. شاید به این نتبجه برسند که هیجان کار کردن در شرکتی بزرگ را به آشپزی در رستوران ترجیح می‌دهد.

کتاب کاری را که دوست دارید انجام دهید، پول می آید

مارشا سینتار
مارشا سینتار زندگی حرفه‌ای خود را به عنوان معلم کلاس اول آغاز کرد و به تدریج به دانش رهبری و مدیریت علاقه‌مند شد. سپس برای راه‌اندازی مرکز مدیریت ورهبری بخش مدرسه را رها کرد. همزمان، او شروع به نوشتن کتاب‌های مربوط به فعلیت‌بخشی معنوی کرد و در حدود سال ۲۰۰۰ مرکز سینتار (تلیوس) را تأسیس کرد که یک منبع اطلاع‌رسانی و آرشیو مربوط به تمامیت معنوی از طریق روشی اندیشمندانه‌ است.
دسته بندی های کتاب کاری را که دوست دارید انجام دهید، پول می آید