کتاب کتاب پرسش ها برای بچه ها

The kids'book of questions
کد کتاب : 63805
مترجم :
شابک : 978-6227546354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 90
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پرسش ها برای بچه ها اثر گریگوری استاک

بیشتر سوال‌هایی که در مدرسه از شما می‌‌پرسند، دارای پاسخ های درست و غلط هستند: چه کسی ماشین بخار را اختراع کرد؟ پایتخت کشور ایتالیا کجاست؟ پنیر آبی را چه طور درست می‌کنند؟ … و این‌گونه سوال‌ها پاسخ‌هایی دارند که همیشه می‌توانید آن‌ها را در کتاب‌ها و اینترنت پیدا کنید، بنابریان آن‌قدرها مهم نیست اگر گاهی پاسخ‌ها را ندانید. سوال‌های مطرح شده در این کتاب پاسخ‌هایی دارند که نمی‌توانید آن‌ها را جایی پیدا کنید، چون مربوط به شما هستند. این که بدانید چه کسی هستید و به چه چیزهایی اعتقاد دارید اهمیت زیادی دارد، بنابراین خوب در خودتان نگاه کنید و پاسخ این سوالات را بیابید. این یک امتحان نیست، در نتیجه جواب یکسانی برای افراد ندارد. دراین جا جواب درستی وجود دارد بلکه فقط باید جواب ها صادقانه‌ها باشند- و شما تنها کسی هستید که واقعا می‌دانید چه قدر در جواب دادن صادق بوده‌اید. در پاسخ‌گویی صادق باشید و به دنبال جلب رضایت دیگران نباشید؛ به سوالات طوری جواب بدهید که واقعا احساس می‌کنید.

کتاب کتاب پرسش ها برای بچه ها

گریگوری استاک
گرگوری استاک (Gregory Stock‎) فیزیک‌دان‌ و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است.گریگوری استوک یک بیوفیزیک، نویسنده پرفروش، کارآفرین بیوتکنولوژی و مدیر سابق برنامه پزشکی، فناوری و جامعه در دانشکده پزشکی UCLA است. علایق وی به پیامدهای علمی و تکاملی و همچنین اخلاقی، اجتماعی و سیاسی انقلاب های امروز در علوم زندگی و فناوری اطلاعات و رایانه برمی گردد.
دسته بندی های کتاب پرسش ها برای بچه ها
قسمت هایی از کتاب پرسش ها برای بچه ها (لذت متن)
اگر فردا صبح از خواب بیدار می شدید و می دیدید معجزه ای رخ داده و شما بزرگ شده اید و خودتان صاحب فرزندی هستید، چه رفتاری- متفاوت با آن چه والدینتان با شما می کنند- با فرزندان خود در پیش می گرفتید؟ بعضی از بزرگترها نمی دانند خودشان را چه طور سرگرم کنند که لذت ببرند. اگر از شما خواسته می شد در مورد نوع بازی و سرگرمی آن ها توصیه های بکنید، چه می گفتید؟