کتاب شیوه اقناع و تبلیغ

The method of persuasion and propaganda
کد کتاب : 63876
شابک : 978-6008190516
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شیوه اقناع و تبلیغ اثر ریحانه احمدی دهکاء

در دنیای امروز، که تبلیغات به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است شیوه اقناع و تبلیغ لازمه برد تبلیغات است.تبلیغات یک صنعت و ابزار است که امروزه بسیار مورد استفاده صاحبان کسب و کار است. هر ساله مبالغ زیادی صرف امور تبلیغاتی مشود، بنابراین لازم است انجام تبلیغات به شکلی کارا و موثر صورت پذیرد.
مخاطب باید بداند که چه چیزی برای ارائه داریم تا بتواند خریدار محصول یا اندیشه ما باشد و این دلیلی بر اهمیت تبلیغات و جایگاه آن در فرآیند اقناع است. در واقع اقناع به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است.
تبلیغات جایگاهی بسیار ویژه در فرایندهای بازاریابی دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان می شود. از طرف دیگر مخاطب نیز باید بداند که چه چیزی برای ارائه داریم تا بتواند خریدار محصول یا اندیشه ما باشد و این دلیلی بر اهمیت تبلیغات و جایگاه آن در فرایند اقناع است.
هدف اصلی کتاب "شیوه اقناع و تبلیغ" پرداختن به مباحث ارتباطاتی است که در زمینه اقناع و تبلیغات وجود دارند. در ابتدا به مفاهیمی چون اقناع و تبلیغات خواهد پرداخت و سعی می کند برای هر یک تعریفی روشن ارائه دهد و سپس به شیوه های موثر در این حوزه ها می پردازد.

کتاب شیوه اقناع و تبلیغ

ریحانه احمدی دهکاء
ریحانه احمدی دهکاء متولد ۱۲ اردیبهشت یکهزاروسیصدوشصت و سه در روستای دهکاء از بخش بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه است.متاهل و دارای یک فرزند دختر می باشد. وی دارایدکتری رشته علوم سیاسی گرایش روابط بین الملل، کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی گرایش روابط بین الملل، و کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی است.
دسته بندی های کتاب شیوه اقناع و تبلیغ