کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت

Management Information Systems
کد کتاب : 63883
شابک : 978-6008190523
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت اثر احمدعلی یزدان پناه

با نگاهی کوتاه به سازمان­ها و شرکت­های موفقی که دارای شهرت و آوازه بیشتری هستند درمی ­یابیم که همه آن­ها در فعالیت­های روزانه­ شان، وابستگی شدیدی به سیستم­ های اطلاعاتی دارند. سازمان­ها با بهره ­گیری از سیستم ­های اطلاعات مدیریت، موفق به ایجاد تحولات چشم­گیری در فعالیت­های خود شده ­اند بطوری­که نقشی کلیدی سیستم­های اطلاعاتی درآن­ها زبانزد نظریه پردازان در این حوزه بوده است.
فقدان روش­های استاندارد طراحی سیستم­های اطلاعاتی، شیوه­ های ناکارآمد و تکراری جمع­ آوری اطلاعات، در کنار معماری سنتی اطلاعات که در مراجعه به سازمان­های گوناگون شاهد آن هستیم، دل­ مشغولی همیشگی طراحان سیستم­های اطلاعاتی بوده است. از این رو نویسندگان کتاب حاضر، تلفیق مناسب از مبانی نظری و اصول علمی‌تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ­های اطلاعات مدیریت همراه با فنون مورد استفاده از آن­ها را به شیوه ه­ای ساده و در عباراتی کوتاه گردآوری کرده ­اند.

کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت

احمدعلی یزدان پناه
احمدعلي يزدان پناه متولد سال 1334؛ دارایدکترای تخصصی، مدیریت تحقیق در عملیات، دانشگاه تهران، ۱۳۷۶،کارشناسی ارشد، مدیریت صنعتی، دانشگاه تربیت مدرس، ۱۳۶۸، وکارشناسی: مدیریت، دانشگاه تهران، ۱۳۵۸ می باشد.
دسته بندی های کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت