کتاب آخرین پرواز

The last fight
کد کتاب : 109050
مترجم :
شابک : 978-6227566475
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آخرین پرواز
The last fight
کد کتاب : 63941
مترجم :
شابک : 978-6229788622
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 388
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آخرین پرواز اثر جولی کلارک


کلر کوک زندگی کاملی دارد. او که با فرزند یک خانواده سیاسی ازدواج کرده است، با یک خانه شهری در منهتن و یک مجموعه ی کارمند ده نفره، محیط اطرافش شیک است، روزهایش بی عیب و نقص طراحی شده است، و آینده اش روشن است. اما پشت درهای بسته، هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. آن شوهر کامل، خلق و خوی تندی دارد و از آنکه از کارکنانش استفاده کند تا از هر حرکت کلر سر در بیاورد ابدا خجالت نمی کشد.
چیزی که او نمی داند این است که کلر ماه ها بر روی نقشه ای برای ناپدید شدن کار کرده است. نقشه ای که او را به فرودگاه می برد و بعد او آماده ی فرار از همه چیز است. اما یک ملاقات تصادفی در بار فرودگاه او را با زنی که شرایطش به همان اندازه وخیم به نظر می رسد، همه چیز را عوض می کند. آنها با هم در آخرین لحظه تصمیم می گیرند.
دو زن بلیت‌ها را عوض می‌کنند، کلر با پرواز اوا به اوکلند می‌رود و اوا به عنوان کلر به پورتوریکو سفر می‌کند. آنها بر این باورند که این جابجایی به هر یک از آنها شروعی را می دهد که برای شروع دوباره در جایی دور نیاز دارند. اما زمانی که پرواز به پورتوریکو سقوط می کند، کلر متوجه می شود که این دیگر یک شروع نیست بلکه یک زندگی جدید است. کلر با انتشار خبر مرگ او در رسانه‌ها، بدون هیچ گزینه ای، هویت اوا را به عهده می‌گیرد و همراه با آن، رازهایی که اوا برای پنهان نگه داشتن آن سخت مبارزه کرده بود.

کتاب آخرین پرواز

جولی کلارک
جولی کلارک، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. کتاب او با عنوان «آخرین پرواز» همچنین یکی از پرفروش ترین‌های بین المللی بوده و به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده است. او با خانواده‌اش در لس آنجلس زندگی می‌کند.
نکوداشت های کتاب آخرین پرواز
آخرین پرواز جذابیت خود را نه تنها مدیون طرح مسالۀ خشونت و سرعت بالا در رخداد وقایع است بلکه داستان تلخ غیرمنتظره و راهکار واضحی که ارائه می دهد آن را منحصربه فرد می کند. شخصیت های این داستان تا زیر پوست تان نفوذ می کنند.
نیویورک تایمز

داستانی مهیج، جذاب و پرتنش با محوریت شخصیت های زن.
کرکوس ریویو

کلارک نویسنده ای خارق العاده است. خواندن این کتاب به شدت به دوستداران داستان های مهیج و تریلر پیشنهاد می شود.
لایبرری جورنال

معضلات اخلاقی ای که شخصیت های چندوجهی و واقع گرای داستان در تلاشند تا با مواجهه با آنها به بقای خود ادامه دهند نبض تپندۀ این داستان است. کلارک قطعا نویسنده ای است که باید کارهایش را دید و خواند.
پابلیشرز ویکلی

قسمت هایی از کتاب آخرین پرواز (لذت متن)