کتاب سواد مالی برای کودکان

Make Your Kid A Money Genius
(راهنمای آموزش مالی برای والدین فرزندان 3تا23 سال)
کد کتاب : 63968
مترجم : گلیا پویان راد
شابک : 978-6222019471
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سواد مالی برای کودکان اثر بث کوبلینر

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که وقتی بچه‌هایمان به اندازه کافی بزرگ هستند تازه می‌توانیم با آنها درباره پول صحبت هاییی را داشته باشیم... اما شما این را باید بدانید که: تحقیقات نشان می دهد که حتی کودکان پیش دبستانی نیز می توانند مفاهیم اساسی پول را درک کنند و مطالعه ای از دانشگاه کمبریج تأیید کرد که عادات اولیه پول و مراودات مالی در سن هفت سالگی شکل می گیرد. تحقیقات نشان می دهد که بیشترین تأثیر شماره یک بر رفتارهای مالی بچه ها را مادر و پدر هایشان دارند.

کتاب سواد مالی برای کودکان (راهنمای آموزش مالی برای والدین فرزندان 3تا23 سال) یک راهنمای گام به گام است که به والدین با هر سطح درآمدی کمک می کند تا به فرزندان خود - از سنین سه تا بیست و سه - در مورد پول آموزش دهند. به نظر می رسد که کلید جذب یک نابغه پول، آموزش این نیست که چهار چهارم برابر با یک دلار است یا اینکه چگونه یک سهام را انتخاب کنید. در عوض، این در مورد القای ارزش‌هایی است که ثابت شده است افراد را موفق می‌کند – نه فقط از نظر مالی، بلکه در زندگی.

برای اینکه فرزندتان را به یک نابغه پول تبدیل کنید نیازی نیست که یک نابغه پول باشید. صرف نظر از سطح آسایش شما در امور مالی - یا درآمد خانواده‌تان - این کتاب جذاب و سرگرم‌کننده یک راهنمای ضروری برای گذراندن اصول پایدار مالی است، و بچه‌های شما را فراتر از سال‌هایشان - و همسالانتان - در مورد پول آگاه می‌کند.

کتاب سواد مالی برای کودکان

بث کوبلینر
بثکوبلینر (زاده ۱۸ ژانویه ۱۹۶۵) مفسر و روزنامه‌نگار امور مالی شخصی آمریکایی و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز زندگی مالی: مالی شخصی در دهه بیست و سی سالگی خود را دریافت کنید. و از کودک خود به یک نابغه پول تبدیل کنید (حتی اگر نباشید). در سال 2010، او توسط پرزیدنت اوباما به عضویت شورای مشورتی رئیس جمهور در زمینه توانایی مالی منصوب شد و در توسعه ابتکار این شورا نقش مهمی داشت. سایت MoneyAsYouGrow.org بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشته است. در فوریه 2014، کوبلینر توسط پرز...
نکوداشت های کتاب سواد مالی برای کودکان
Ms. Kobliner’s new book is worth reading. It’s a good base for building [your children’s] financial literacy.... And if the book makes you stop periodically to reconsider your own spending and saving habits, or helps you find a good answer when your child asks about money, that’s good, too.
کتاب جدید خانم کوبلینر ارزش خواندن دارد. به شما کمک کند وقتی فرزندتان در مورد پول می پرسد، پاسخ خوبی پیدا کنید
 New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب سواد مالی برای کودکان (لذت متن)