کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز

Speed Reading with the Right Brain
کد کتاب : 63973
مترجم :
شابک : 978-6227173321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز اثر دیوید باتلر

نه ترفندهای قدیمی تندخوانی را در کتاب "تندخوانی با نیم کره راست مغز "فرا گیرید. در این کتاب مهم شما کشف خواهید کرد که چگونه سریعتر بفهمید، بنابراین به جای اینکه کلمات را سریعتر ببینید، سریعتر بخوانید!

استفاده از انگشت خود را به عنوان ضربان‌دهنده یا تلاش برای سرکوب صدای فرعی را فراموش کنید.

با درگیر کردن مهارت های تجسم مغز راست خود، تمرکز خود را تقویت کنید.

خواندن در مغز شما اتفاق می افتد، نه چشمان شما. به همین دلیل است که سرعت خواندن فقط زمانی افزایش می‌یابد که سریع‌تر درک کنید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه، با تمرکز توجه خود بر ایده ها به جای کلمات سریع تر همه چیز را متوجه شوید. این یک ایده خلاقانه و تازه است که برای بسیاری نتایج فوق العاده ای داشته است.

هنگامی که بر این رویکرد راست مغز برای تندخوانی تسلط پیدا کردید، نه تنها مطالب نوشتاری را سریعتر از آنچه فکر می کردید به دست خواهید آورد، بلکه ایده ها را عمیق تر جذب خواهید کرد و از حفظ خواندن بهتر لذت خواهید برد.

آیا حاضرید با تصاویر بصری و مفهومی توجه تخیل خود را به خود جلب کنید؟

اکنون زمان بهبود مهارت های خواندن، بهبود سرعت خواندن و بهبود درک مطلب است. در این عصر اطلاعات، هر چه بیشتر بدانید؛ آزادی ها، علایق و فرصت های بیشتری خواهید داشت.

کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز

دسته بندی های کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز
نکوداشت های کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز
A unique method that allows you to more effectively assimilate what you read in a shorter amount of time
روشی منحصر به فرد که به شما امکان می دهد مطالبی را که می خوانید در مدت زمان کوتاه تری به طور موثرتری جذب کنید
Amanda Johnson

قسمت هایی از کتاب تندخوانی با نیم کره راست مغز (لذت متن)
گاهی آن قدر آهسته و کند به مطالعه می پردازیم که به کلی از کتاب خواندن دلزده می شویم. شیوه مورد استفاده بسیاری از دوره های تندخوانی نیز فقط تمرکز روی عملکرد چپ مغز برای تشخیص کلمات است تا سریع تر آن ها را تشخیص دهید. از این رو، به کارگیری طرف راست مغز به معنای دریافت پاسخ درست و مناسب بود و درک چگونگی این عمل، کمک بزرگی در این مسیر محسوب می شد. این رویکرد بهبود مهارت های خواندن، از رویکردهای قبلی متفاوت است، چون نمی خواهد سرعت خواندن شما را ارتقا دهد و صبر کند تا به درک مطلب بپردازید. در عوض، این رویکرد به شما یاد می دهد که چطور درک مطلب تان را قوی کرده و سرعت خواندن تان را بالا ببرید. این یک تفاوت جزئی نیست. برای خواندن سریع، باید فراموش کنید که الان چه قدر سریع می خوانید و تمام توجه تان را روی این بگذارید که چه چیز می خوانید. خواندن با نیم کره راست مغز، شیوه ای منحصر به فرد است که دریچه های موفقیت در این زمینه را به روی تان می گشاید و...