کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1

Majidoo Barsa
(گربه های تهران)
کد کتاب : 63979
شابک : 978-6222044251
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1 اثر مجتبی شول افشارزاده

تا حالا توی زمین‌خاکی فوتبال بازی کرده‌ای؟ فکر می‌کنی باحال باشد یا کلا ضدحال؟
تو را نمی‌دانم، اما مجید و دوستانش عاشق فوتبال در زمین‌خاکی روستایشان هستند؛ با اینکه رویای بازی در زمین‌چمن را دارند، اما همین زمین‌خاکی هم برایشان غنیمت است.
به مجید که طرف‌دار دوآتشه‌ی تیم بارسلوناست، می‌گویند «مجیدو بارسا». البته در روستای دارآباد، هر یک از هم‌بازی‌های مجید هم برای خودش لقبی دارد. آن‌ها درگیر ماجراهای خنده‌دار و گریه‌دار فوتبالی می‌شوند.
اگر دوست داری با ماجراهای فوتبالی مجیدو بارسا و دوستانش همراه شوی، بزن قدش!
وقتی مجیدو بارسا حاضر شد به‌خاطر رسیدن به تیم ملی ایران، روزها گوسفندهای کاکاجان را بچراند و شب‌ها توی زمین خاکی دارآباد فوتبال بازی کند؛ وقتی جعفرفرغونی در گزارش فوتبالی‌اش آرزو می‌کرد بهباز شورا با نصب یک لامپ صد به‌جای پروژکتور برای زمین‌خاکی فوتبالشان دل بچه‌ها را شاد کند؛ وقتی بی‌بی‌نسا سعی می‌کرد با شیرجه‌زدن روی پای دو تا از مرغ‌هایش تمرین دروازه‌بانی کند، هرگز بچه‌های روستای دارآباد فکرش را هم نمی‌کردند که به‌زودی همراه بی‌بی سر از تهران در‌بیاورند و جلوی چشم خداداد عزیزی، هافبک سال‌های نه چندان دور تیم ملی ایران، مسابقه بدهند...

کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1

مجتبی شول افشارزاده
مجتبی شول‌افشارزاده متولد سال 1362، داستان‌نویس سیرجانی است که کتابی به نام «افسانه‌های مردم سیرجان» با همکاری نجمه نورمندی نوشته و برگزیده و یا نامزد نهایی بسیاری از جشنواره‌های داستانی بوده است. نویسندگی رو با نوشتن داستان کوتاه شروع کرد و برنده‌ی چند جایزه‌ی داستان‌نویسی شد، ازجمله «جایزه‌ی ملی جمالزاده». قبلاً هم یه کتاب پژوهشی درباره‌ی قصه‌ها منتشر کرده با عنوان «افسانه‌های مردم سیرجان».