کتاب شهر ماه خونین 1

Shahr-e Mah-e Khoonin
کد کتاب : 63981
شابک : 978-6222042646
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شهر ماه خونین 1 اثر زهرا سعیدزاده

آذر، روزی معمولی را در خیابان‌ها و کوچه‌های پر از همه‌گونه هیاهو و شلوغی کار و زندگی گذران می‌کند. او در میان جمعیت شلوغ از آدم‌ها گمی شده است. اما روزمرگی‌اش به‌ناگاه به یک رویداد غیرمنتظره تبدیل می‌شود؛ یک روزمرگی که با گم‌شدن در مسیر خانه‌اش و ورود به دنیایی به نام "شهر ماه خونین" آغاز می‌شود.

همه‌چیز در این دنیای مهیب و تاریک به شکلی نامرئی می‌ماند، یک خواب عمیق که آذر به دنبال راهی برای از آن بیدار شدن و بازگشت به دنیای خودش است.

آذر نمی‌داند که این آغازی است که با دیدار درخت پیر در اختیار او قرار می‌گیرد. این درخت پیر به او درباره سلطه‌ی سیاه جادوگران بر جنگل و نزدیکی یک جنگ وحشی اطلاعاتی می‌دهد. دختر جوان به تدریج درک می‌کند که در میان تاریکی و سیاهی این دنیا گیر افتاده و وارد یک کابوس تازه آغاز شده است.

کتاب شهر ماه خونین 1

زهرا سعیدزاده
زهرا سعیدزاده هستم، متولد ۱۳۶۶. رشته‌ی دانشگاهی‌ام کامپیوتر بود که هیچ ربطی به شغل‌ها و کارهایی که انجام داده‌ام ندارد؛ مثل خیلی‌های دیگر.از بچگی عاشق کتاب‌خواندن بودم و این عشق تا الان هم ادامه دارد. از طرف‌دارهای پروپاقرص هری پاتر و ارباب حلقه‌ها و ماجراهای نارنیا هستم. بعد از خواندن این‌ کتاب‌ها در ۱۴ سالگی به فکرم رسید که من هم به‌عنوان یک آدم کتاب‌خوان و خیال‌پرداز، قصه‌هایی از دنیاهای خیالی‌ا‌م تعریف کنم؛ و ...