کتاب اصول برند سازی در کسب و کارهای بزرگ

What Great Brands Do
کد کتاب : 64021
مترجم : عباسعلی حاجی کریمی
شابک : 978-6008190462
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول برند سازی در کسب و کارهای بزرگ اثر دنیز لی یون

کتاب اصول برندسازی در کسب وکارهای بزرگ نشان می دهد که شرکت های گوناگونی مانند آی بی ام، آر ای آی، استارباکس و IKEA، چگونه همگی با موفقیت و با تکیه بر رویکرد مدیریتی خاص که فرهنگ، عملیات شرکتی و تجربیات مشتری را پیش می برند، فعالیت می کنند. رویکردی به عنوان "برند به عنوان کسب وکار".
کتاب حاضر ترجمه ای آزاد از کتاب خانم "دنیز لی یون" با نام "برندهای بزرگ چه کاری انجام می دهند – هفت اصل ساخت برند که بهترین را از بقیه جدا می کند" می باشد. کتاب مذکور در میان ۱۰ کتاب برتر سال ۲۰۱۴ در حوزه بازاریابی به انتخاب وب سایت Inc.com و قلم جفری جیمز بوده و امتیاز ۴.۷ را از وب سایت آمازون دریافت کرده است.
اصول برندسازی برای رهبران، مالکان و مدیران ارشد کسب و کار (افرادی که فرهنگ، عملیات مرکزی و تجربیات مشتری یک سازمان را بر می انگیزانند)، دانشجویان (بویژه دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری در گرایش های مختلف رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی) نوشته شده است زیرا این افراد تضمین کننده به کارگیری پتانسیل کامل برند شرکت خود در حال حاضر و یا آینده ای نه چندان دور هستند. بنابراین امیدوار است با بکارگیری پیوسته اصول ارائه شده در این کتاب بتوانید برندی قدرتمند و شایسته بسازید.

کتاب اصول برند سازی در کسب و کارهای بزرگ

دنیز لی یون
دنیس لی یون متخصص پیشرو در زمینه برندسازی برای رسانه های ملی، سخنران و مشاور مورد تقاضا و نویسنده ای تاثیرگذار است.دنیز نویسنده کتاب پرفروش What Brands Great Do: The Seven Brand Building Principles که بهترین ها را از بقیه جدا می کند (Jossey-Bass)، کتاب الکترونیکی Extraordinary Experiences: What Great Retail and Restaurant Brands، و کتاب بسیار پرفروش است. کتاب پیش‌بینی‌شده FUSION: چگونه یکپارچه‌سازی برند و فرهنگ به بزرگترین شرکت‌های جهان قدرت می‌دهد (نیکلاس بریلی، اثری...
دسته بندی های کتاب اصول برند سازی در کسب و کارهای بزرگ