کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی

Knowledge of organizational architecture
کد کتاب : 64031
شابک : 978-6226156851
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 586
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی اثر امیر مهجوریان

تبیین و تدوین پیکره دانش معماری سازمانی، پیش نیاز مهمی برای مهارت آموزی و توانمندسازی معماران سازمان است و برخی صاحب نظران یکی از مهم ترین کارهایی که یک معمار شایسته باید انجام دهد را کسب استادی در پیکره دانش معماری و به روزرسانی مداوم آن دانسته اند.
چنانچه در سایر رشته های مشابه – نظیر مدیریت پروژه، مدیریت داده و تحلیل فرایند – نیز نمونه های پیکره دانش بدین منظور تدوین شده است و به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.
کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی علاوه بر معماران سازمان و سیستم، برای مخاطبان دانشگاهی و پژوهشگران نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
محتوای این کتاب دربردارنده هفت فصل اس و در گردآوری و تالیف مطالب سعی شده است تا جای ممکن از توضیحات بدیهی و پر طول و تفصیل، پرهیز شود و به اصل مطلب پرداخته شود.
هدف کتاب، گردآوری و ساماندهی نقطه نظرات متنوع و متکثر صاحب نظران ذیل مفهوم پیکره دانش معماری سازمانی بوده است. با این حال در فصل هایی نیز نقطه نظرات و تعاریف پیشنهادی نگارنده ارائه شده است و بنابر نیاز، تحلیل و ارزیابی نگارنده از چارچوب ها، روش ها و مکاتب فکری معماری، بیان شده است.

کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی

امیر مهجوریان
امیر مهجوریان متولد سال 1359؛ مدیر فنی آزمایشگاه معماری سازمانی سرویس گرا می باشد.
دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی