کتاب پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک

E-Commerce Business
کد کتاب : 64050
شابک : 978-6008190431
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک اثر ایوب محمدیان

در کتاب پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک کلیه جنبه های نظری و کاربردی مدل های کسب و کارتجارت الکترونیک و جایگاه آن در سازمان ها معرفی شده است. در بخش های دیگری از کتاب به کلیه مراحل پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک پرداخته شده است. در آخر نیز بهترین تجارب داخل و خارج کشور در این زمینه با شما خوانندگان گرامی به اشتراک گذاشته شده است.
این کتاب به عنوان منبع اصلی درس پیاده سازی مدل های تجارت الکترونیک و درس مدل های کسب و کار الکترونیکی برای دانشجویان رشته های مهندسی و مدیریت فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد. خواندن این کتاب علاوه بر دانشجویان رشته های مدیریت، فناوری اطلاعات و کارآفرینی به کلیه مدیران کسب و کارهای نوپای اینترنتی نیز توصیه می گردد.

کتاب پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک

ایوب محمدیان
دکتر محمدیان متولد سال 1359، از اساتید برجسته دانشگاه تهران و مدرس دوره مدلهای کسب و کار می باشند ایشان دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه مازندران با کسب رتبه اول و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات با رتبه دوم و دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت سیستم (گرایش فناوری اطلاعات ) می باشند.
دسته بندی های کتاب پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک