کتاب بازاریابی اسلامی

Islamic Marketing
کد کتاب : 64061
مترجم :
شابک : ‌‌978-6008190899
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 322
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازاریابی اسلامی اثر سدومیر نستروویچ

کتاب بازاریابی اسلامی جزء کتاب های پیشرو در زمینه بازاریابی اسلامی و شناخت بازارهای جهان اسلام است علاوه بر بیان مفاهیم کلی بازاریابی اسلامی در نظر دارد تا با تکیه بر متغیرهای کلان محیطی، شناختی جامع از وضعیت بازارها و سبک های زندگی و مصرف کشورهای مسلمان ارائه نماید.
با مطالعه این کتاب در میابیم که خود جوامع مسلمان در داخل خود دارای تنوع و واگرایی های زیادی در نوع نگاه به قوانین، دستورالعمل ها و احکام اسلام هستند. این واگرایی ها، این امر را مسجل می نماید که برای ورود به هر کشور مسلمان، آن کشور باید به صورت مجزا و دقیق مورد مطالعه قرار گیرد.
لازم به توضیح است، مطالبی که در این کتاب در خصوص ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، و خصوصا اعتقادی و مذهبی کشورهای مختلف بیان شده است، اظهار نظرهای مولف است و آن به معنای تایید کامل آن نیست و ممکن است برخی از اظهارنظرها در مورد برخی از کشورهای مسلمان جای تاویل و تفسیر و نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد.

کتاب بازاریابی اسلامی

سدومیر نستروویچ
پروفسور نستوروویچ دارای مدرک دکتری از موسسه علوم سیاسی پاریس است. او بیش از 20 سال است که ژئوپلیتیک و بازاریابی بین‌المللی را در مدرسه بازرگانی ESSEC با تمرکز ویژه بر تجارت و مدیریت اسلامی تدریس می‌کند. او مدیر دانشگاهی MBA در دانشگاه خلیج عربی در منامه، بحرین است و به طور منظم در جلسات مربوط به تجارت اسلامی مانند مجمع جهانی حلال در کوالالامپور، یا مجمع مالی اسلامی کوالالامپور، بانکداری جهانی اسلامی شرکت می کند. پروفسور نستوروویچ همچنین یکی از مبتکران و سخنرانان اصلی کنفرانس های آکا...