کتاب مدیریت رفتار کودکان بیش فعال

Taking Charge of ADHD
کتاب راهنما برای درمانگران و والدین کودکان بیش فعال
کد کتاب : 64200
مترجم :

شابک : 978-6008190967
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 446
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت رفتار کودکان بیش فعال اثر روسل ا بارکلی

کتاب مدیریت رفتار کودکان بیش فعال برای والدینی طراحی شده است که در حال پرورش کودکی بیش فعال / کمبود توجه هستند و همچنین برای کسانی که می خواهند درباره این اختلال و مدیریت آن بیشتر بدانند.
یکی از اهداف کتاب مدیریت رفتار کودکان بیش فعال، آموزش به والدین است زیرا نیاز به کمک گرفتن و کسب اطلاعات از افراد متخصص دارند. هدف دیگر این کتاب این است که به پدران و مادران ابزار مورد نیاز برای آگاه شدن را بدهد. این نیاز برای یک شکل خوش بینانه و کنجکاوانه از شک و تردید امروزه حتی از مقدار آن برای نسخه اولیه این کتاب ضروری تر است.
آنچه که شما در این کتاب خواهید یافت بیشتر از چیزی است که شما برای شناخت کودکان بیش فعال / کمبود توجه و تغییرات خاصی که شما باید در زندگی خود و فرزند خود اعمال کنید تا فرزندتان را به خوبی به سوی بزرگسالی پرورش دهید، نیاز دارید.

کتاب مدیریت رفتار کودکان بیش فعال

روسل ا بارکلی
راسل آلن بارکلی (زاده 27 دسامبر 1949) یک روانشناس بالینی است که استاد بالینی روانپزشکی در مرکز پزشکی VCU و نویسنده کتاب هایی در مورد اختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD) است. او که از سال 1973 در تحقیقات شرکت داشت و از سال 1977 یک روانشناس دارای مجوز بود، متخصص ADHD است و بیشتر فعالیت علمی خود را به مطالعه ADHD و زمینه های مرتبط مانند سرپیچی دوران کودکی اختصاص داده است. او پیشنهاد کرد که نام سرعت شناختی کند (SCT) را به اختلال کمبود تمرکز (CDD) تغییر دهد.