کتاب استارت آپ

The 60 Minute Startup
60 دقیقه ای
کد کتاب : 64405
مترجم : مهنا حاجتی
شابک : ‫‬‭‫‭978-6229652916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب استارت آپ اثر رامش دونثا

کتاب استارت آپ ۶۰ دقیقه ای نوشته رامش دونثا و ترجمه مهنا حاجتی است. این کتاب در برگیرنده روشی اثبات شده برای شروع کسب و کار خود با یک ساعت فعالیت در روز و و کسب اولین درآمد در مدت ۳۰ روز یا کمتر است. آنچه این کتاب را منحصر به فرد می کند استفاده از روش چابکی در ایجاد یک استارت آپ است چرا که از تئوری ها پرهیز کرده و راهبردهای عملی ارایه می کند و نیز کل فرآیند را به گونه ای پیش می برد که نیاز به حداقل منابع اولیه بوده و خود استارت آپ بخش قابل توجهی از هزینه ها را از درآمدها تامین نموده و سودآور می گردد.
کتاب در قالب ۳۰ روز و روزی یک ساعت تنظیم شده است. در هر روز یکی از اصول ایجاد یا بهسازی یک کسب و کار با مرور تجربیات یک کارآفرین موفق آموزش داده می شود و سپس روش گام به گام پیاده سازی آن و خود ارزیابی برای آن مهارت انجام می شود.

کتاب استارت آپ

رامش دونثا
رامش دونثا (Ramesh K. Dontha) یک کارآفرین سریال، نویسنده پرفروش، و میزبان پادکست 500 برتر iTunes، پادکست Agile Entrepreneurship، 250 پادکست برتر iTunes The Data Transformers، و BrightTALK سری برتر وب AI - The Future of Business است.رامش نویسنده مجموعه استارت‌آپ 60 دقیقه‌ای: خوانندگان برنده جایزه مورد علاقه استارت‌آپ 60 دقیقه‌ای، شماره 1 پرفروش بین‌المللی راه‌اندازی فناوری 60 دقیقه‌ای، و راهنمای راه‌اندازی پادکست راه‌اندازی پادکست 60 دقیقه‌ای ا...