کتاب ۶۰ الگوی مدل کسب و کار

The Business Model Navigator
کد کتاب : 64419
مترجم : مازیار نوربخش
شابک : 978-6227702095
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ۶۰ الگوی مدل کسب و کار اثر الیور گاسمن

یک مدل کسب و کار قوی، زمینه ساز موفقیت در کسب و کار است. اما اغلب اوقات ما موفق نمی‌شویم وفق می‌دهیم و به مدل‌های قدیمی که دیگر نتایج مورد نیاز ما را ارائه نمی‌دهند، چسبیده‌ایم.
مغزهای پشت این کتاب کشف کرده اند که تنها 55 مدل کسب و کار مسئول 90 درصد از موفق ترین مشاغل جهان هستند. این 55 مدل - از مدل افزودنی مورد استفاده توسط Ryanair گرفته تا مدل اشتراکی که توسط Spotify استفاده می‌شود - طرح‌هایی را ارائه می‌کنند که برای متحول کردن کسب‌وکارتان و ایجاد تغییرات قدرتمند نیاز دارید.
این کتاب علاوه بر ارائه یک چارچوب عملی برای انطباق و نوآوری مدل کسب و کار شما، هر یک از 55 مدل را در قالبی سریع خوان شامل می شود که شامل موارد زیر می شود:
-آنچه هست
-چه کسی آن را اختراع کرد و اکنون چه کسی از آن استفاده می کند
-زمان و نحوه اعمال آن
یک ابزار عالی برای توسعه مدل کسب و کار شما.
دکتر هاینز درنباخ، مدیرعامل نوآوری‌های نرم‌افزاری بوش. پروفسور دکتر الیور گاسمن استاد مدیریت فناوری در دانشگاه سنت گالن، سوئیس و مدیر عامل سازمان است. او یکی از 5 استاد برتر مورد استناد انجمن آکادمیک آلمان برای تحقیقات تجاری است و یکی از تأثیرگذارترین اقتصاددانان آلمان و همچنین یکی از 45 محقق برتر IAMOT در سراسر جهان است.
دکتر کارولین فرانکنبرگر استادیار موسسه مدیریت فناوری دانشگاه سنت گالن سوئیس است. قبل از پیوستن به این موسسه، او چندین سال مشاور مک‌کینزی و شرکت بود و به مشتریان مختلف در موضوعاتی مانند نوآوری مدل کسب‌وکار و تغییر استراتژیک کمک می‌کرد.

کتاب ۶۰ الگوی مدل کسب و کار

الیور گاسمن
الیور گاسمن مدیر موسسه مدیریت فناوری دانشگاه سنت گالن (ITEM-HSG) است. تحقیقات او بر عوامل موفقیت برای نوآوری، به ویژه در نوآوری باز و فرآیندهای نوآوری جهانی متمرکز است. در سال 1998 جایزه RADMA را در منچستر دریافت کرد.