کتاب چابک

Agile
کد کتاب : 64440
مترجم : فاطمه کشت ورز
شابک : 978-6229722008
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 102
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چابک اثر هاروارد بیزینس ریویو

مدیران ممکن است در صحبت‌های خود به‌صورت پیاپی از اصطلاحاتی مانند «اسپرینت» و «تایم‌باکس» استفاده کنند، از چابک برای توصیف برخی برنامه‌های جدید استفاده یا ادعا کنند که کسب‌وکارشان روزبه‌روز چالاک‌تر می‌شود. اما از آنجایی که آنها در مورد اصول و مبانی چابک مطالعه‌ای نداشته‌ و تیم‌های چابک را در عمل مشاهده نکرده‌اند، نمی‌توانند در مورد اهمیت چابک یا چگونگی به‌کارگیری آن در سازمان‌شان به شما چیزی بگویند. تیم‌های چابک، گروه‌های کوچک میان‌کارکردی و کاملا متعهدی هستند که بر پیشرفت‌های نوآورانه در محصولات و خدمات مشتری، فرایندهای کسب‌وکاری که آنها را تولید و فناوری‌هایی که این فرایندها را امکان‌پذیر می‌سازند، متمرکز هستند.
چابک، رویکرد یا شیوه‌ای برای تقویت نوآوری از طریق مشارکت عمیق مشتریان و آزمون تطبیقی و یادگیری است که همه مدیران می‌توانند بر آن مسلط شده و از آن بهره‌مند شوند. کتاب‌ چابک مفهوم چابک را رمزگشایی و پایه و اساس محکمی را برای یادگیری‌های آتی ایجاد خواهد کرد، در همین حین، به شما کمک می‌کند تا یک مانع در برابر اجرای اقدامات چابک نباشید.

کتاب چابک

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.