کتاب پیروزی در نبرد فروش

Winning the Battle for Sales
(درس هایی برای هرگونه معامله،از بزرگ ترین پیروزی های نظامی جهان)
  • 25 % تخفیف
    138,400 | 103,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پیله پیله
    نویسنده:
کد کتاب : 64610
مترجم :
شابک : 978-6227620092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پیروزی در نبرد فروش اثر جان گلدن

مسلما فروش یکی از قدیمی‌ترین حرفه‌ها به شمار می‌رود. از زمان‌های دیرین فروش به عنوان هسته مرکزی اقتصاد بشر شناخته شده است. مردم از همان ابتدای تعاملات انسانی به خرید و فروش کالا و خدمات روی آوردند.
در واقع، احتمالا برای اولین بار نوشتن به این خاطر اختراخ شد که فروش کالا و اموال را ثبت کند. سنگ نگاره‌ها نشان می‌دهند که قدیمی‌ترین نوشتار با خط میخی سومری و خط تصویری مصری بوده است؛ قدیمی‌ترین تاریخ به ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد، یعنی اوایل عهد برنز برمی‌گردد.
هم خط میخی و هم خط تصویری عدد و تمثال‌هایی از احشام، پرندگان، حبوبات و اجناس قابل داد و ستد را شامل می‌شدند؛ این شکل غالب داد و ستد تا قبل از اختراع پول فلزی توسط فینیقی‌ها، ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، بوده است.
در یک کلام، می‌توان گفت فروش مهم است، و همیشه هم اهمیت داشته است. جدای از سرمایه، این مهمترین عنصر خلق و نگهداری ثروت محسوب می‌شود. تاریخ هم اهمیت دارد. به گفته قاضی بزرگ اولیور وندل هولمز جونیور، «یک صفحه از تاریخ به اندازه یک جلد کتاب منطق ارزش دارد» (شرکت اعتماد نیویورک وی. آیزنر، 256U.S.، 345، 349، 1921). به عبارت دیگر، واقعیت نظریه را مغلوب می‌سازد. آنچه اتفاق می‌افتد بیشتر از آنچه می‌توانست اتفاق بیافتد، اهمیت دارد.
در پایان، باید پذیرفت که تاریخ نظامی هم اهمیت دارد. اغلب، در طول تاریخ، تجارت و جنگ رابطه‌ای تنگاتنگ داشته‌اند. اما من اینجا نیستم تا رابطه بین پول و مبارزه یا داد و ستند و جنگ را بررسی کنم. بلکه، در این کتاب قصد دارم تاریخچه نظامی را (به دلیل جذابیت آن) کاوش کرده و درس‌های مربوط به دنیای فروش (به دلیل اهمیت آن) را استخراج نمایم.

کتاب پیروزی در نبرد فروش

جان گلدن
جان گلدن رئیس و مدیرعامل Huthwaite، یکی از سازمان‌های پیشرو در بهبود عملکرد فروش در جهان است. سابقه او به عنوان یک رهبر اثبات شده همراه با تجربه گسترده در صنعت یادگیری، پایه و اساس دیدگاه استراتژیک او از موفقیت برای Huthwaite را فراهم می کند. گلدن قبل از پیوستن به Huthwaite در سمت های اجرایی ارشد در انجمن بانکداران وام مسکن، Learning Sciences International و New Horizons CLC خدمت می کرد.