کتاب زود باش!

Hurry Up!
(کتابی درباره آهسته زندگی کردن)
کد کتاب : 64627
مترجم : مژده شاه نعمت اللهی
شابک : 978-6226707374
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زود باش! اثر کیت دوپیراک

برای یک پسر شیطون، زندگی همه عجله کردن است. با عجله از سو به آن سو رفتن است. این رفتار پسر بچه های شیطون سرسام آور است. اما "کتاب زود باش!" کتابی درباره آهسته زندگی کردن است. چطور از اطافمان و محیطی که در آن قرار دادیم لذت ببریم.آرمش خودمان را بدست بیاوریم و کنجکاوانه چیزهای جدیدی را که هیچوقت نتوانسیم به خوبی به آنها توجه کنیم را کشف کنیم.

از خالقان مشهور کتاب مصور "کیت دوپیراک" و "کریستوفر سیلاس نیل" در این کتاب "زود باش!" به ما یادآوری می‌کنند که حضور فعال در محیط داشته باشیم، مراقب باشیم و از هر لحظه نهایت استفاده را کنیم.
بچه‌ها از زندگی پرشتاب مستثنی نیستند، مخصوصا بچه‌های شیطون. کلمات ابتدایی این کتاب را با تصاویر کودکی که از پله‌ها پایین می‌رود و به سمت اتوبوس می‌دود، تجسم می‌کند: «عجله کنید...»
کودکی شیطون با موهایی صاف از خواب بیدار می‌شود تا «عجله کند»، از پله‌ها پایین می‌رود، کوله‌پشتی را میکشد و از درب اتوبوس مدرسه خارج می‌شود... ترک مدرسه، رسیدن به خانه، شروع تکالیف، و گرفتن همه چیز با عجله اتفاق می افتد ....

کتاب زود باش!

کیت دوپیراک
کیت دوپیراک (1975–2018) عاشق پیاده‌روی توله سگش، تماشای بازی بسکتبال پسرانش و متقاعد کردن شوهرش به اشتراک گذاشتن بشقاب پنیر به جای بال بود. او همچنین عاشق نوشتن برای بچه ها بود. کیت معلم، متخصص خواندن و دستیار مشاور منطقه ای پنسیلوانیا غربی SCBWI بود. کتاب های او عبارتند از You're My Boo؛ Twinkle, Twinkle, Little Car; و عجله کن...
قسمت هایی از کتاب زود باش! (لذت متن)
ته و توی چیزهای شگفت انگیز را درآور. با خیالی راحت، ستاره ها را بشمار. به صداهای زیبای شب گوش بسپار.