کتاب بچه اژدها 3

le fils de l'eau et du feu
(پسر آب و آتش)
کد کتاب : 64666
مترجم :
شابک : 978-6226707046
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه اژدها 3 اثر اریک سان ویسین

در زمان‌های قدیم، در سرزمین اورگاند انسان‌ها و اژدها در کنار هم با صلح و صفا زندگی می کردند. تا روزی که یک اژدهای متفاوت در آن سرزمین به دنیا آمد. این اژدها شب ها تغییر شکل می داد و انسان می شد. اسم این اژدها را نوکتورن گذاشتند.
نوکتورن مثل همه ی ادها زندگی کرد و بزرگ شد و به یکی از جشن هایی دعوت شد که شاه اورگاند در کاخ سلطنتی برپا کرده بود.
نوکتورن در آن جشن، دختر شاه یعنی شاهزاده خانم اوب را دید و به او دل بست. شاهزاده خانم اوب هم دلبسته نوکتورن شد.نوکتورن برای خواستگاری شاهزاده خانم اوب به کاخ سلطنتی برگشت، اما پادشاه که نمی خواست دامادش اژدها باشد، عصبانی شد و با ازدواج آنها مخالفت کرد. فردای شب خواستگاری، نوکتورن شاهزاده خانم را از کاخ سلطنتی بیرون آورد و انها با هم فرار کردند. بعد از از آن دیگر هیچ کس آن دو نفر را ندید. این طوری شد که صلح قدیمی بین آدم ها و اژدهاها از بین رفت و آن ها برای همیشه با هم دشمن شدند . . .

کتاب بچه اژدها 3

اریک سان ویسین
اریک سان‌ویسین (Éric Sanvoisin) در والانس ، فرانسه در سال 1961 متولد شد. پدر هفت فرزند است، او در یک کتابخانه کار می کند.اریک سان‌ویسین در 16 ژوئن 1961 در والانس (درم) متولد شد و نوشتن را در سن 10 سالگی آغاز کرد. او پسر آن ماری کرومیر و رنه سنووازین است. او در حال حاضر دستیار کتابدار شهر سنت بریوک و همچنین نویسنده جوان است.