کتاب افسانه خارستان

The Language of Thorns
کد کتاب : 64748
مترجم :
شابک : 978-6229987445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

«لی باردوگو» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب افسانه خارستان اثر لی باردوگو

کتاب «افسانه خارستان» مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته «لی باردوگو» است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. این کتاب از «باردوگو»، شش داستانی را گرد هم می آورد که در «جهان گریشا» رقم می خورند: دنیایی که رمان های محبوب این نویسنده از جمله «سایه و استخوان» و «شش کلاغ» در آن روایت می شود. با این وجود، داستان های کتاب به شکل کلی ارتباطی با هیچ کدام از آن مجموعه رمان ها ندارند و به همین خاطر، می توان به تنهایی از آن ها لذت برد. شاید دقیق تر باشد که داستان های کتاب «افسانه خارستان» را بازگویی هایی از داستان های پریان در نظر بگیریم که هر کدام، پیام ها و درس های مختص به خود را دارند. اغلب داستان های جذاب این مجموعه، قصه های پریان کلاسیک و آشنا را به یاد مخاطبین می آورند—البته با پیچ و خم هایی جدید و منحصر به فرد.

کتاب افسانه خارستان

لی باردوگو
لی باردوگو، زاده ی 6 آپریل 1975، نویسنده ای آمریکایی است. باردوگو در اورشلیم به دنیا آمد و در لس آنجلس بزرگ شد. او در سال 1997 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و قبل از انتشار اولین رمانش، در شغل هایی همچون روزنامه نگاری، گریم و جلوه های ویژه فعالیت داشت. باردوگو اولین رمان خود را در سال 2012 به چاپ رساند.
نکوداشت های کتاب افسانه خارستان
Any lover of retellings or original fairy tales will enjoy these Stories.
هر کسی که به بازگویی یا نسخه اصلی داستان های پریان علاقه دارد، از این داستان ها لذت خواهد برد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An atmospheric collection of short stories filled with betrayals, revenge, sacrifice, and love.
مجموعه ای از داستان های کوتاه با اتمسفر تأثیرگذار، سرشار از خیانت، انتقام، از خود گذشتگی، و عشق.
Amazon Amazon

Strong writing, compelling stories, and gorgeous illustrations make this collection a must-have.
نگارش قدرتمند، داستان های مهیج، و تصویرسازی های بسیار زیبا، این مجموعه را به اثری ضروری تبدیل می کند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب افسانه خارستان (لذت متن)
آن قسمت از دریای خاکستری رنگ را طی می کنید و قدرت بالارفتن از آن صخره های خشن را در خود می یابید؛ اما نفس کم می آورید و انگشتانتان در دستکش تقریبا بی حس شده اند؛ سپس خسته و لرزان جزیره را می پیمایید تا این که ساحل شنی صدفی شکل را می یابید. به سوی منطقه صخره ای و آبگیر زلال و کوچکی می روید.

آرزو چون خورشیدی قلب فانی شما را می سوزاند. مثل خیلی ها که پیشتر به اینجا آمده اند، شما نیز تنها، آشفته، بیمار و زیاده خواه هستید. هزاران آرزو در گوش این سواحل گفته شده اند که آخر سر، همگی مثل هم بوده اند: «از من شخص دیگری بساز.»

اما پیش از آن که زبان به سخن بگشایی، پیش از آن که بخشی از روحت را برای نیازی که به راحتی از چهره ات خوانده می شود، معامله کنی، داستانی هست که باید بدانی.