کتاب پرنده های شکاری ایران

Birds of prey in Iran
کد کتاب : 64761
شابک : 978-9642725960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پرنده های شکاری ایران اثر پرویز بختیاری

این کتاب یک منبع جامع برای آشنایی با گونه‌های مختلف پرنده‌های شکاری فعال در ایران است. در این اثر، گونه‌های مختلفی از پرنده‌های شکاری که در این سرزمین فعالیت می‌کنند به تصویر کشیده و با ارائه نقشه‌های پراکنش آن‌ها به تفصیل مورد بررسی قرار می‌گیرند. تا کنون، ۴۹ گونه پرنده شکاری در ایران شناخته شده است، و این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با ۴۶ از این گونه‌ها آشنا شوید.

در این کتاب، برای هر یک از این گونه‌ها شیوه‌های مختلفی برای شناسایی آن‌ها توضیح داده شده و اطلاعات جامعی در مورد موضوعاتی از جمله چگونگی تولید مثل این پرنده‌ها، زیستگاه‌های طبیعی‌شان، مسیرهای مهاجرتشان و سایر جنبه‌های مرتبط با زندگی آن‌ها ارائه شده است. این منبع مفید به علاقه‌مندان به پرنده‌شناسی و محیط‌زیست‌شناسی کمک می‌کند تا بهترین روش‌ها برای شناسایی و مطالعه پرنده‌های شکاری ایران را فرا بگیرند.

کتاب پرنده های شکاری ایران

پرویز بختیاری
پرویز بختیاری متولد سال 1353 در تهران است و از سال 1381 تاکنون مدرس دوره‌های پرنده‌نگری و اکوتوریسم بوده است. کارشناس محیط‌زیست– دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و رتبه یک کارشناسی ارشد تنوع‌ زیستی و زیستگاه‌ها– دانشگاه علوم و تحقیقات تهران.
دسته بندی های کتاب پرنده های شکاری ایران