کتاب در کنار تو

By Your Side
(عشقی که از کتابخانه آغاز شد)
کد کتاب : 64767
مترجم :
شابک : 978-6001884016
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب داستانی نوجوانان گودریدز سال 2017

معرفی کتاب در کنار تو اثر کیسی وست

وقتی پاییز کالینز به طور تصادفی خود را در کتابخانه برای یک آخر هفته کامل قفل شده می بیند، فکر نمی کند اوضاع از این هم بدتر شود.

داستان با پاییز شروع می شود که در یک کتابخانه برای آخر هفته قفل شده است. بله، در یک کتابخانه قفل شده است! در ابتدا پاییز وحشت می کند، اما او به زودی خود را به استراحت و خواندن کتاب برای تعطیلات آخر هفته وا می گذارد و در حالی که آشپزخانه کارکنان را برای یافتن هر گونه غذایی جستجو می کند. پاییز به زودی به داکس می رسد، که در مدرسه تنهاست و آشکارا برای ماندن در آخر هفته به کتابخانه آمده بود. ....

"کیسی وست" نویسنده بسیاری از رمان های پر فروش است. کتاب‌های او به عنوان بهترین داستان ها برای بزرگسالان جوان نام‌گذاری شده‌اند. در ماه های تابستان اغلب می توانید کاسی را در ساحل کالیفرنیا به همراه خانواده اش پیدا کنید که از گرمای دره مرکزی فرار می کنند.

کتاب در کنار تو

کیسی وست
کیسی وست (Kasie West) (متولد: کالیفرنیا، ایالات متحده) نویسنده بسیاری از رمان های YA، از جمله The Fill-In Boyfriend، P.S. من تو را دوست دارم، خوش شانس در عشق، و به صدای قلبت گوش می دهم. کتاب‌های او انتخاب‌های سریع ALA-YALSA، منتخب انجمن کتابخانه‌های نوجوانان و کتاب‌های ALA-YALSA بهترین داستان برای بزرگسالان جوان نام‌گذاری شده‌اند.
نکوداشت های کتاب در کنار تو
A simmering romance that gives weight to mental health and hard choices
عاشقانه ای جوشان که به سلامت روان و انتخاب های سخت وزن می دهد
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب در کنار تو (لذت متن)