کتاب مجموعه هزار و یک خشم

The Wrath and the Dawn
(روایت شهرزاد از انتقام تا عشق)
کد کتاب : 64801
مترجم :
شابک : 978-6001883309
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 896
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب مجموعه هزار و یک خشم اثر رنی عهدیه

هر سپیده دم وحشت را برای خانواده ای متفاوت در سرزمینی که توسط یک قاتل اداره می شود به ارمغان می آورد. خالد، خلیفه هجده ساله، هر شب عروس جدیدی را می گیرد تا در طلوع آفتاب او را اعدام کنند. بنابراین زمانی که شهرزاد شانزده ساله داوطلب ازدواج با خالد می شود، همه مشکوک میشوند. اما او این کار را با نقشه ای هوشمندانه انجام می دهد تا زنده بماند و از خلیفه به خاطر قتل بهترین دوستش و تعداد بیشماری از دختران دیگر انتقام بگیرد.

در واقع، شوخ طبعی های مکرر او را به سپیده دمی می رساند که دیگران آن را ندیده اند، مگر با شکار. . . او عاشق پسری می شود که عزیزترین دوستش را کشته است.

او متوجه می شود که پسر-شاه قاتل آن چیزی نیست که به نظر می رسد و همچنین مرگ این همه دختر گردن او نیست. شازی مصمم است که دلیل قتل ها را کشف کند و یک بار برای همیشه این چرخه را بشکند. این یک اثر داستانی فوق العاده و تکان دهنده است. خواننده را مسحور می کند و به او اجازه نمی دهد پیش بینی های خود را بر داستان تحمیل کند.

کتاب مجموعه هزار و یک خشم

رنی عهدیه
رنی عهدیه متولد 7 ژوئیه 1983 ، نویسنده آمریکایی- کره ای است ، که بیشتر با مجموعه کتاب پرفروش خود در نیویورک تایمز "هزار و یک خشم" شناخته می شود. کتابهای او به زبان های زیادی ترجمه شده است. او از دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل فارغ التحصیل شده است.
نکوداشت های کتاب مجموعه هزار و یک خشم
This book is a fairy tale, a mystery, and … promises to become a classic tale of its own.
این کتاب یک افسانه، یک رمز و راز است و ... نوید تبدیل شدن به یک داستان کلاسیک برای خودش را می دهد.
VOYA

قسمت هایی از کتاب مجموعه هزار و یک خشم (لذت متن)