کتاب روز بدون پوشک!

I'm the Potty Master
(قهرمان شنل پوش (من می توانم))
کد کتاب : 64977
مترجم :
شابک : 978-6222742881
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روز بدون پوشک! اثر لیز فلچر

زمان بزرگ شدن است؟ عالی! بیا انجامش بدیم! روز بدون پوشک به بچه ها در سرتاسر جهان کمک کرده است که با اعتماد به نفس همسطح شوند. از طریق سرگرمی، تخیل و ماجراجویی، کودک شما الهام می گیرد تا پوشک خود را کنار بگذارد و در عرض چند روز به استاد کوچک تبدیل شود.

در سومین کتاب از سری خود، لویی یک فیل فوق العاده است که همیشه برای ماجراجویی آماده است، اما از پوشکش که او را سنگین می کند خسته شده است. لویی تصمیم می گیرد که شاید زمان آن رسیده است که «قهرمان» شود و برای همیشه از دست پوشک خلاص شود، سپس بزرگترین شگفتی از همه چیز پیش می آید... با قافیه های شیرین و تصاویر زیبا، این کتاب آموزشس الهام بخش شجاعت و عظمت است.

یادداشتی از ناشر:

مجموعه کتاب‌های قهرمان شنل پوش کنجکاوی، اعتماد به نفس و میل را در کودک شما ترویج می‌کند. او از طریق هر داستان شیرین و ریتمیک می‌خندد و الهام می‌گیرد تا ذهنیتی برای رشد ایجاد کند و تنها با کمی شجاعت بر هر نقطه عطفی پیروز شود.

کتاب روز بدون پوشک!

لیز فلچر
لیز از زمانی که دختر کوچکی بود به هنر، خلاقیت و مطالعه علاقه داشت. لیز پس از فارغ التحصیلی با لیسانس طراحی گرافیک و هنرهای زیبا از دانشگاه سانفرانسیسکو،فهمید که نمی خواهد در شغل معمولی کار کند. او انتشارات Louie's Little Lessons Publishing را با حضور یک فیل کوچک شجاع به نام لویی راه‌اندازی کرد.
نکوداشت های کتاب روز بدون پوشک!
What a fun book! I love a good kid's book with smart rhymes, a good lesson, and fun illustrations.
چه کتاب سرگرم کننده ای! من عاشق یک کتاب کودکانه ی خوب با قافیه های هوشمندانه، یک درس خوب و تصاویر سرگرم کننده هستم.
Mackenzie Bolin

Another Louie book that proved to be helpful.
یکی دیگر از کتاب های لویی که مفید بود.
VMS

قسمت هایی از کتاب روز بدون پوشک! (لذت متن)
«یک لحظه صبر کن! وقت تمام شد!» اگر می خواهد باقی روز هم قهرمان بماند باید همین الان برود و عوضش کند! لویی دوست ندارد خیس باشد برای همین به دوستانش می گوید: «خداحافظ!» و از بابایی می خواهد عوضش کند. «ابر قهرمان باید همیشه خشک باشد!»