کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

Training to Move Objects at a Distance Using Thought
  • 15 % تخفیف
    90,000 | 76,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 65419
مترجم :
شابک : 978-9642333707
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر اثر پیتر لاندن

پیتر لندن در کتاب آموزش حرکت اشیا از راه دور با استفاده از فکر شما را با مفاهیم اولیه تله پاتی آشنا می کند. تکنیک های آموزش داده شده در این کار به شما کمک می کند تا این مهارت روانی را تقویت کنید و بتوانید اشیا را از راه دور کنترل و جابجا کنید. درباره کتاب: توانایی دوربری یا روان‌گردانی یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های روانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اشاره دارد. شاید عجیب و غیرواقعی به نظر برسد که باور کنید می توانید اجسام را از فاصله دور بدون دست زدن به آنها حرکت دهید و افرادی را که چنین مهارتی دارند "دیوانه" خطاب کنید. حتی ممکن است حرکت اجسام را به گردن باد بیاندازید و آن را تصادفی بدانید. با این حال، می توانید به تله پاتی اعتقاد داشته باشید یا آن را جعل کنید، اما حقیقت این است که هر کسی می تواند این مهارت را بیاموزد. مطالعه ی این کتاب به شما نشان می دهد که نه تنها این توانایی واقعی است، بلکه برای دستیابی به آن لازم نیست کار پیچیده ای انجام دهید.
در عوض، فقط با پیتر لندن پیش بروید و به توصیه های او گوش دهید. تله پاتی یک مهارت کاملا طبیعی برای همه است و می توانید از بدو تولد از آن استفاده کنید. متأسفانه، ما در طول زندگی خود یاد نمی گیریم که چگونه از این قدرت شگفت انگیز استفاده کنیم. تله پاتی نه در مدرسه تدریس می شود و نه در جای دیگری از جامعه امکان یادگیری آن وجود دارد. در این میان، آموزش روان‌گردانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و درک ما از جهان را به‌طور چشمگیری تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای انجام این کار، لازم نیست ساعت ها مدیتیشن کنید یا تمرینات پیچیده ای انجام دهید تا به نتیجه برسید.

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

پیتر لاندن
پیتر لندن یک هنرمند، استاد، هنردرمانگر، مدرس بین المللی و نویسنده متون بسیاری در مورد هنر، روح و طبیعت است. او پروفسور بازنشسته در دانشگاه دارتموث ماساچوست و عضو برجسته انجمن ملی آموزش هنر است.
دسته بندی های کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر
قسمت هایی از کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر (لذت متن)
علم ثابت کرده که همه چیز از انرژی ساخته شده است. همان طور که همه ما می دانیم، انرژی را می توان با ابزار مناسب اندازه گیری کرد. ترکیب چشم ها و مغز ما ابزارهایی را که برای دیدن و احساس انرژی نیاز داریم به ما می دهد. ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما باید بدانید که انرژی وجود دارد. برخی افراد با چشمان باز انرژی را بهتر می بینند، درحالی که برخی دیگر با هوشیاری با نگاه درونی خود می بینند.